تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس كارى او را اندوهگين و به خود مشغول كند و او با اخلاص براى خدا بسم اللّه‏ ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813053725




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استقبال وزیر ارشاد از توصیه‌های جنتی


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: استقبال وزیر ارشاد از توصیه‌های جنتی
جنتی تصریح کرد: قانون نشر که توسط شورای انقلاب فرهنگی تصویب شده، الزاماتی برای ما آورده که طبق آن الزامات عمل خواهیم کرد.
کد خبر: ۳۹۷۸۰۸
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۲۱:۰۵ - 03 May 2014


علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در واکنش به توصیه های آیت الله احمد جنتی خطیب نمازجمعه گفت: سخنرانی خیلی خوبی بود و از این توصیه ها بسیار استقبال می کنم.

به گزارش ایرنا، علی جنتی عصر امروز شنبه پس از بازدید معاون اول رییس جمهوری از سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران به خبرنگار ایرنا و ایسنا گفت: ایشان توصیه هایی در مورد کتاب داشتند که مراقب باشید کتاب هایی که در نمایشگاه می آید مورد تایید باشد و مشکلی نداشته باشد.

وی افزود: ایشان در مورد نویسندگان تاکید کرده اند که نه تنها در نمایشگاه بلکه به طور کل کتاب های نویسندگانی که بدنام هستند و مشکل دارند چاپ نشود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: ما هم استقبال می کنیم و تلاشمان این است که آنچه قانون بر ما دیکته کرده را عینا عمل کنیم.

جنتی تصریح کرد: قانون نشر که توسط شورای انقلاب فرهنگی تصویب شده، الزاماتی برای ما آورده که طبق آن الزامات عمل خواهیم کرد.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن