تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):روزه‏دارى كه زبان و گوش و چشم و جوارح خود را حفظ نكرده روزه‏اش به چه كارش خواهد آمد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820844042




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انجام مطالعات براي ايجاد مسيرهاي سامانه اتوبوس تندرو


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ (۱۸:۳۲ب.ظ)
مديرعامل سازمان اتوبوس راني شهرداري قم خبر داد: انجام مطالعات براي ايجاد مسيرهاي سامانه اتوبوس تندرو مديرعامل سازمان اتوبوس راني شهرداري قم از انجام مطالعات براي ايجاد مسيرهاي سامانه اتوبوس راني تندرو در اين شهر خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، سعيد امرالهي بيان کرد: با توجه به مساعدتي که در گذشته از طريق مشاوران در حوزه حمل و نقل و ترافيک شهرداري استان قم انجام شد و همچنين مصوبات شوراي ترافيک استان، خوشبختانه 2 مسير سامانه اتوبوس تندرو براي استان قم به تصويب رسيده است.
وي ادامه داد: با همت مديريت شهري مسير شماره يک حد فاصل ميدان صنعت تا ميدان وليعصر در شهرک قائم به طول بيش از 12 کيلومتر راه اندازي شده است.
مدير عامل سازمان اتوبوس راني شهرداري قم اضافه کرد: با لحاظ وضعيت معابر و شوارع و پيش بيني حداکثر رفاه، قسمتي از طول مسير به صورت آزمايشي فعاليت خود را آغاز کرده و به مرور نسبت به تشکيل مسير و برنامه ريزي تردد ناوگان به صورت يکپارچه اقدام خواهد شد.
وي گفت: خط مذکور داراي 16 ايستگاه در طول مسير در رفت و برگشت است که ميادين صنعت، امام خميني(ره)، سعيدي، شهيد مطهري، ميرزاي قمي، ميدان پليس و وليعصر را شامل مي‌شود.
امرالهي بيان کرد: خط شماره 2 بر اساس مطالعات انجام شده و تشکيل کميته شوراي ترافيک، شامل خط 19 دي، خيابان ارم و 45 متري صدوق و برعکس مي‌شود که اين مهم نيز در دستور کار قرار گرفته تا بتوان هر چه سريع تر نسبت به اجراي آن اقدام کرد.
وي تأکيد کرد: اين سامانه علاوه بر اينکه انعطاف پذيري بيشتري در سيستم حمل و نقل اتوبوس دارد، سرعت و اطمينان بيشتري را نسبت به قبل در سيستم حمل و نقل دارا مي‌باشد.
وي بيان کرد: طي چند روز اخير اکثر مسافراني که از اتوبوس‌هاي مذکور براي جابجايي استفاده کرده‌اند به دليل طي کردن مسير طولاني توسط اين اتوبوس‌ها رضايت خود را از آن اعلام داشته‌اند.
مدير عامل سازمان اتوبوس راني شهرداري قم گفت: به منظور کاهش ترافيک و مشکلات مشابه در شهر مقدس قم بايد به سمت توسعه شبکه حمل و نقل عمومي و ارتقاي فرهنگ استفاده از سيستم حمل و نقل عمومي پيش رفت.
وي تقاضا کرد: شهروندان و مسافران، اتوبوس راني را در رسيدن به اين مهم که لازمه دستيابي به شهري سالم و آرام با حمل و نقل سريع، ايمن و کارآمد است ياري کنند.
امرالهي در پايان گفت: لازم به ذکر است که مسافران با استفاده از اتوبوس‌هاي تندرو تنها با پرداخت يک کرايه با استفاده از کارت الکترونيک شهروندي به مبلغ 282 تومان مي‌توانند مسيري طولاني را طي کنند.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 76]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن