تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):کم گویی ، حکمت بزرگی است ، بر شما باد به خموشی که آسایش نیکو و سبکباری و سبب تخفی...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820879909




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کاهش تعرفه ها و بهبود خدمات درمانی اعتماد مردم را دو چندان می کند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

مدیر کل سیاسی استانداری تهران: کاهش تعرفه ها و بهبود خدمات درمانی اعتماد مردم را دو چندان می کند تهران بزرگ- ایرنا- مدیر کل سیاسی استانداری تهران گفت: کاهش تعرفه ها و بهبود خدمات درمانی اعتماد مردم را برای اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه ها دو چندان خواهد کرد.


به گزارش خبرنگار ایرنا « محمد رضا یوسفی» ˈحسن عسگریˈ در جلسه ستاد اطلاع رسانی هدفمندی یارانه ها اظهار کرد: مردم هنگامی که به مراکز درمانی مراجعه کرده و تغییرات را احساس و بهبود خدمات درمانی را ببینند قطعا اعتماد بیشتری به دولت خواهند کرد و تعداد بیشتری از مردم از دریافت یارانه انصراف خواهند داد.
وی گفت: شعار ما در حوزه سیاسی آرام کردن ذهن اقتصادی مردم در جریان هدفمند سازی یارانه هاست و این کار را به خوبی مدیریت خواهیم کرد.
یوسفی گفت: چهار محور مالیات بر ارزش افزوده، کالاهای اساسی مورد نیاز مردم، مواد اولیه و انرژی در بحث اجرایی مرحله دوم هدفمندی سازی یارانه ها از اهمیت بسزایی برخورداراست.
وی بیان کرد: برخی از طریق مالیات می خواهند کالاهای خود را گران کنند و استدلالشان این است که دولت مالیات نگیرد تا ما کالای گران ارایه نکنیم این حرف ناثوابی است.
یوسفی افزود: مالیاتی که اکنون دریافت می شود مربوط به سال 91 است و ارتباطی با موضوع هدفمندی یارانه ها در سال جدید ندارد.
وی گفت: مالیات در اصل به سود تعلق می گیرد و اگر کسی سودی نکرده باشد مالیاتی از وی اخذ نخواهد شد بنابراین نباید اجازه داد مورد برای سوء استفاده باشد.
مدیرکل سیاسی استانداری تهران گفت: مالیات بر ارزش افزوده به کالاهای اساسی مورد نیاز مردم تعلق نمی گیرد و این مورد باید توسط رسانه ها اطلاع رسانی شده تا راهی برای سوء استفاده نباشد.
یوسفی اظهار کرد: طبق بررسی کارشناسان صنعتی اجرای هدفمند سازی یارانه ها در بخش هایی از صنعت تنها یک درصد اثر گذار است بنابراین نباید اجازه داد کسی از این مطلب سوء استفاده کند.
وی گفت: کسانی که عهده دار بحث نظارت هستند اگر به وظیفه خود با قوت و قدرت رسیدگی کنند اتفاق خاصی رخ نخواهد داد و سوء استفاده کنندگان نمی توانند به اهداف خود برسند.
تهرام/9977/7243/564
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




13/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن