تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سه چيز است كه هر كس نداشته باشد نه از من است و نه از خداى عزّوجلّ. عرض شد: اى ر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815326118




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شهيد مطهري معلمي بود که همواره انديشه را سلاح دفاع از اسلام قرار دارد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ (۱۷:۱۷ب.ظ)
مدير کل آموزش و پرورش استان قم : شهيد مطهري معلمي بود که همواره انديشه را سلاح دفاع از اسلام قرار دارد مديرکل آموزش و پرورش استان قم گفت:شهيد مطهري معلمي بود که همواره انديشه را سلاح دفاع از اسلام قرار دارد و از برجسته‌ترين چهره‌هاي درخشان انقلاب بود که هيچ گاه مسير ولايي خود را گم نکرد و همواره به ترويج دين مبين اسلام پرداخت.
به گزارش خبرگزاري موج، حميدرضا دژاگام در مراسم گراميداشت هفته عقيدتي و سياسي در سپاه و مقام معلم که در شبستان امام خميني(ره) حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) برگزار شد، اظهار داشت: شهيد مطهري معلمي بود که همواره انديشه را سلاح دفاع از اسلام قرار دارد و از برجسته‌ترين چهره‌هاي درخشان انقلاب بود که هيچ گاه مسير ولايي خود را گم نکرد و همواره به ترويج دين مبين اسلام پرداخت.
وي با اشاره به سخن امام خميني(ره) درباره شهيد مطهري که فرموده‌اند: «مطهري حاصل عمر من است»، ادامه داد: توجه به ابعاد شخصيتي علامه مطهري و نقش علمي و فرهنگي و سياسي ايشان در مسير انقلاب از اهميت ويژه‌اي برخوردار است؛ اين شهيد بزرگوار با پژوهش در علوم جديد و حفظ مرزهاي اسلام و پاسخ به شبهات در عرصه اسلام ارائه کننده خدمات گسترده‌اي بود.
مديرکل آموزش و پرورش استان قم خاطرنشان کرد:‌ جايگاه معلم در اسلام جايگاه ارزشمند و تأثيرگذاري است تا جايي که پيامبر صلي الله عليه و آله بيان مي‌‌دارد: "در ميان صدقه‌هايي که مردم مي‌دهد، هيچ صدقه‌اي ارزشمند‌تر از ياد دادن علم و دانش نيست".
دژاگام با اشاره به روايتي از اميراالمؤمنين عليه‌السلام گفت: بر اساس روايت اين امام معصوم، ‌کسي که در مقام هدايت و آموزش قرار مي‌گيرد، بايد پيش از آموزش ديگران خود را پالايش روحي کند و ادب رفتاريش بيش از ادب گفتاري باشد.
وي ضمن گراميداشت روز عقيدتي و سياسي اظهار داشت: اگر معلمان بتوانند در جامعه اسلامي نقش زيبا و ارزشمند خود را ايفا کنند، ‌برون‌رفت از مدرسه و خروجي آن در نظام اسلامي ايران روز به روز تعالي ديده خواهد شد.
مدير کل آموزش و پرورش استان قم با بيان اين که بهترين‌هاي جامعه مخاطب در اختيار آموزش و پرورش است، تصريح نمود: اميد است در سال 93 با مديريت جهادي و عزم ملي بتوانيم در تعليم و تربيت دانش‌آموزان حداکثر سعي و تلاشمان را به کار ببريم و با برنامه‌محوري و داشتن برنامه‌هاي علمي و فرهنگي و تربيتي، روز به روز شاهد شکوفايي باشيم.
وي با اشاره به تجليل از 5850 معلم در اداره کل آموزش و پرورش استان قم، در هفته معلم اظهار داشت: اين تجليل‌ها نمي‌تواند جايگاه ارزشمند معلم را بيان کند؛ چراکه معلمان تلاششان اين است که تربيت را به معناي واقعي براي دانش‌آموزان به کار برند و توانايي‌هاي دانش‌آموزان را شکوفا سازند.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 75]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن