تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اى جوانان! آبرويتان را با ادب و دينتان را با دانش حفظ كنيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820286267




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

درخشش دو ومیدانی کاران کرمانشاهی در مسابقات قهرمانی کشور


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

درخشش دو ومیدانی کاران کرمانشاهی در مسابقات قهرمانی کشور کرمانشاه - ایرنا - مسابقات دو ومیدانی آغاز فصل کشور عصر جمعه به پایان رسید و طی آن ورزشکاران کرمانشاهی در دو ماده موفق به کسب مقام و مدال شدند.


به گزارش خبرنگار ایرنا، در این مسابقات که در ورزشگاه آفتاب انقلاب تهران برگزار شد، دو ومیدانی کاران کرمانشاهی موفق به کسب یک مقام قهرمانی و یک عنوان سومی شدند.
در دوی سه هزار متر با مانع، ˈحسین کیهانیˈ از کرمانشاه توانست با زمان 9 دقیقه و 4 ثانیه و 70 صدم ثانیه زودتر از بقیه به خط پایان بگذرد و عنوان قهرمانی را از آن خود کند.
پس از وی، بهزاد مصطفوی از اصفهان با زمان 9 دقیقه و 5 ثانیه و 56 صدم ثانیه دوم شد و محمدرضا ابوترابی از تهران الف نیز با زمان 9 دقیقه و 10 ثانیه و 9 صدم ثانیه به مقام سوم دست یافت.
در پرتاب وزنه نیز، مرتضی ناظمی از کرمانشاه با پرتاب وزنه به مسافت 17 متر و 45 سانتی متر عنوان سوم را از آن خود کرد.
در این ماده، علیرضا مهر صفوتی از تهران الف با پرتاب 18 متر و 39 سانتی متری قهرمان شد و محمد حردانی از خوزستان با پرتابی به مسافت 17 متر و 53 سانتی متر عنوان نایب قهرمانی را از آن خود کرد.
همچنین در دوی چهار در 400 متر امدادی نیز تیم کرمانشاه توانست زودتر از بقیه به خط پایان برسد و قهرمان شود.
دوندگان کرمانشاهی در این ماده با زمان 3 دقیقه و 18 ثانیه و 91 صدم ثانیه توانستند بر سکوی نخست بایستند و تیم های آذربایجان شرقی با زمان 3 دقیقه و 21 ثانیه و فارس با زمان 3 دقیقه و 23 ثانیه و 52 صدم ثانیه عناوین دوم و سوم را از آن خود کردند.
این مسابقات با حضور 253 شرکت کننده از 31 تیم برگزار و در مجموع کلیه ماده ها، استان اصفهان توانست با 66 امتیاز قهرمان شود.
7458/567
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




13/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن