تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر (ع):هر چیزی قفلی دارد و قفل ایمان مدارا کردن و نرمی است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818945341




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دشمن در جنگ نرم از تمامی ابزارها بهره گرفته است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > تهران رئیسی:
دشمن در جنگ نرم از تمامی ابزارها بهره گرفته است
ری - خبرگزاری مهر: معاون اول قوه قضائیه گفت: دشمن در جنگ نرم همه ابزارهای خود را به کار گرفته تا انقلاب اسلامی را از پای دربیاورد که در این زمینه جوانان و مردم باید پایگاه های دشمن را در همه زمینه ها شناسایی کرده و با آن به مقابله برخیزند.



به گزارش خبرنگار مهر، به مناسبت بزرگداشت روز عقیدتی سیاسی همزمان به شهادت شهید مطهری مراسمی با حضور معاون اول قوه قضائیه حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی، فرماندهان و قضات و معلمان و مربیان پایگاه های بسیج در عرصه های اعتقادی سیاسی در حسینه سپاه سیده الشهدا (ع) استان تهران برگزار شد. حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی ضمن تبریک به مناسبت ورود به ماه رجب و تسلیت به مناسبت شهادت امام هادی (ع) اظهار داشت: عالمان واقعی کسانی هستند که بنده خدا باشند در حقیقت با بندگی خدا می توان به علوم واقعی دست یافت زیرا همه عالم ملک و جنود خدا بوده و خداوند بر تمام ذرات عالم حاکم است. این مسئول با اشاره به اینکه شهید مطهری به معنای واقعی کلمه عبد خدا بود، افزود: اگر چه جسم شهید مطهری بین ما نیست اما راه و مقصد او زنده است و ادامه دارد و روز به روز وسعت وجودی ایشان در جامعه بیشتر می شود. وی ادامه داد: پیامبران در راستای تربیت نفوس مستعده تلاش کردند شهید مطهری نیز به عنوان شاگرد این مکتب با قلم و بیان خود در احیا میراث و فرهنگ دینی تلاش بسیار کرد که البته دشمنان نمی خواهند بگذارند این تربیت صورت بگیرد. حجت الاسلام رئیسی یادآور شد: تعریف تربیت احیای تمایلات عالی نفسانی انسانی است پیامبران آمدند تا این تمایلات عالی را در انسانها احیا کنند شهید مطهری به عنوان شاگرد این مکتب آمده با قلم و بیان خود نفوس مستعده را تربیت کند. وی درباره تاثیرات امام راحل و شهید مطهری اظهار داشت: رمز موفقیت معلم بزرگ انقلاب اسلامی ایران امام راحل و شهید مطهری و شهدای جنگ تحمیلی این بود که خودشان به خدا اتصال پیدا کرده بودند و به همین دلیل حرفشان و خونشان موثر بوده و باقی مانده زیرا بقا و قدرت انسان با وصل شدن به قدرت لایزال الهی ممکن است. معاون اول قوه قضائیه تصریح کرد: دشمن در جنگ نرم همه ابزارهای خود را به کار گرفته تا انقلاب اسلامی را از پای دربیاورد که در این زمینه همه جوانان و مردم باید پایگاه های دشمن را در همه زمینه ها شناسایی کرده و با آن به مقابله برخیزند.


۱۳۹۳/۲/۱۳ - ۱۶:۵۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن