تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):خداوند عزوجل کسی را که در میان جمع ، بدون ناسزاگویی شوخی کند، دوست دارد .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820867904




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اجراي طرح دريا در بهشهر توجيه اقتصادي ندارد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شمال > مازندران آزموده:
اجراي طرح دريا در بهشهر توجيه اقتصادي ندارد
بهشهر- خبرگزاري مهر: شهردار بهشهر با اشاره به اینکه برای اجرای طرح دریا نیازمند حمایت مسئولان هستیم گفت: اجراي طرح دريا در بهشهر توجيه اقتصادي ندارد.



به گزارش خبرگزاري مهر، حميد آزموده بعد ازظهر شنبه در جلسه طرح درياي بهشهر اظهار داشت: طرح دريا از موضوعات تكراري است كه متاسفانه با وجود اجراي آن از سال 62 تا كنون يعني بعد از گذشت 30 سال همچنان با مشكل روبرو هستيم چرا كه طرح ما اقتصادي نيست.

وي افزود: به دليل صنعتي بودن بهشهر و حاشيه دريا، طرح گردشگري دريا در اين منطقه توجيه اقتصادي ندارد و نيازمند حمايت همه جانبه مسئولان استاني در اين زمينه هستيم.

آزموده خاطر نشان كرد: طرح درياي صدف بهشهر در سال گذشته از 5 طرح برتر استان بوده است كه علي رغم غير اقتصادي بودن از توانمندي هاي خوب و برنامه هاي فرهنگي مناسبي برخوردار بوده است.

شهردار بهشهر با بيان اينكه طرح درياي صدف به مدت 10 سال به پيمانكار واگذار شده است ادامه داد: متاسفانه به دليل وجود موج شكن صدرا با پيشروي آب در هر سال داريم كه با اين پيشروي ها طرح به زير آب مي رود و امسال نيز علي رغم پس روي آب در بسياري از نقاط مازندران، بهشهر داراي پيشروي آب به دليل موج شكن است.

وي اضافه كرد: طرح درياي بهشهر زا قديمي ترين طرح هاي درياي استان مازندران است كه بايد با تقويت زيرساختهاي لازم اين طرح و ارائه امكانات لازم اين طرح را فعال كنيم ضمن اينكه نيازمند كمك هاي استاني براي تقويت طرح دريا در بهشهر هستيم.

آزموده ادامه داد: عملياتي شدن كارهاي فرهنگي و برگزاري جشنواره هاي مختلفي همچون تئاتر، جشنواره مجسمه هاي شني، مسابقات ورزشي و فرهنگي، بازيهاي بومي و محلي بايد مردم را به سمت اين طرح سوق دهيم تا طرح توجيه اقتصادي داشته باشد.

بخشدار مركزي بهشهر نيز در سخناني گفت: خوشبختانه  طرح خوبي در ساحل درياي بهشهر برگزار مي شود كه براي موفقيت بيشتر نيازمند همراهي و همگامي همه مسئولان در اين زمينه هستيم.

مجتبي اسدي ادامه داد: با توجه به هزينه هاي مختلف دشمنان در ماهواره و برنامه هاي ضد فرهنگي عليه ايران بايد همه ما بسيج شده و در جهت رونق فرهنگ ارزشي و ديني خود تلاش كنيم.

وي افزود: بايد در كنار اجراي برنامه هاي مختلف فرهنگي  با افراد هنجار شكن در طرح دريا برخورد شود كه در اين راستا ما ينز همچون ساير مسئولين كمك كار نيروي انتظامي در اين زمنيه خواهيم بود.


۱۳۹۳/۲/۱۳ - ۱۶:۲۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن