تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هیچ بنده اى حقیقت ایمانش را کامل نمى کند مگر این که در او سه خصلت باشد: دین شناسى، تدبر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821106545




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دولت بهاي برگ سبز چاي را به موقع پرداخت مي کند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ (۱۵:۵۳ب.ظ)
قائم مقام وزير جهاد کشاورزي: دولت بهاي برگ سبز چاي را به موقع پرداخت مي کند قائم مقام وزير جهاد کشاورزي در امور مجلس گفت: دولت با پرداخت به موقع بهاي برگ سبز چاي نمي گذارد خستگي به تن چايکاران بماند.
به گزارش خبرگزاري موج به نقل از روابط عمومي وزارت جهاد کشاورزي، خليل آقايي به همراه رييس سازمان چاي کشور، نماينده مردم شهرستانهاي رودسر و املش در مجلس و هيات همراه در جريان بازديد از کارخانه هاي چاي املش افزود: با سياستي که مجلس در پيش گرفته است، دولت طرف حساب کشاورز چايکار خواهد بود و درصدي از بهاي برگ سبز را موکول به پرداخت سهم کارخانه دار نخواهد کرد.
وي ادامه داد: دولت مصمم است در حداقل زمان ممکن بهاي برگ سبز چايکاران را در سال جاري بپردازد و انتظار داريم روزي برسد تا عرق جبين چايکار خشک نشده، بهاي برگ سبز چايش پرداخت شود.
خليلي يادآور شد: با انگيزه مناسبي که در کشاورزان چايکار ايجاد شده و حمايتي که دولت از کشت اين محصول کرده است، کشاورزان با روحيه اميد و نشاط مشغول جمع آوري و برداشت محصول خود هستند.
وي با اشاره به اينکه محصول توليدي بايد با کيفيت باشد، تصريح کرد: کشاورزان بايد براي اصلاح باغ هاي خود از جمله هرس کمربر، کف بر، خدمات زيربنايي و استفاده از کود مناسب در سطح مزارع چاي خود همت گمارند.
آقايي با اشاره به اينکه وزارت جهاد کشاورزي بدنبال تصويب قانون انتزاع توسط مجلس در سال93 موفق به ايجاد معاونت بازرگاني چاي شده است، افزود: دولت در بحث کاشت، داشت و برداشت اين محصول در معاونت بازرگاني جهاد کشاورزي وظيفه دارد محصولي با کيفيت توليد کند، کاري که در اين سه دهه انقلاب سابقه نداشته است.
وي با اشاره به وجود 150کارخانه چايساز در استانهاي گيلان و مازندران اضافه کرد: بر اين اساس اکنون فضايي براي صدور چاي به بازارهاي جهاني بويژه در بازارهاي داخلي خواهيم داشت.
قائم مقام وزير جهاد کشاورزي با بيان اينکه چاي ايراني به مراتب بهتر از چاي خارجي است، تاکيد کرد: ما مي توانيم با فرهنگ سازي درست براي توليد سالانه 20 هزار تن چاي خشک داخلي، برنامه مناسبي تري داشته باشيم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن