تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):مؤمن، خاموشى اختيار مى‏كند تا سالم بماند و سخن مى‏گويد تا سودى ببرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815115650




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آثار و ابنيه تاريخي رشتخوار بايد حفظ شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ (۱۵:۱۶ب.ظ)
آثار و ابنيه تاريخي رشتخوار بايد حفظ شود مدير كل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري خراسان رضوي به همراه اعضاء فرهنگسراي فردوسي با حضور در شهرستان رشتخوار از جاذبه هاي گردشگري و آثار فرهنگي و تاريخي اين شهرستان بازديد كردند.
به گزارش خبرگزاري موج، رجبعلي لباف خانيكي كه به همراه 45 نفر از اعضاء فرهنگسراي فردوسي به رشتخوار سفر كرده است در بازديد از جاذبه هاي گردشگري و آثار و ابنيه هاي تاريخي اين شهرستان بر ضرورت توجه هرچه بيشتر مردم و مسئولان به ظرفيت هاي رشتخوار در هر سه حوزه ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري تاكيد كرد.
وي در بازديد از بخش هاي مختلف شهرستان رشتخوار با اشاره به پيشينه غني و نيز فرهنگ ريشه دار اين شهرستان و رخدادهاي گوناگون در طول تاريخ در رشتخوار خواستار توجه مردم و مسئولان به ظرفيت هاي رشتخوار و حفاظت از آثار و بناهاي تاريخي در اين شهرستان شد.
خانه قرائي، مسجد جامع رشتخوار، مجموعه اكبرآباد، شهر تاريخي جيزد و ... از مهمترين آثار و بناهايي بودند كه مدير كل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري خراسان رضوي از آن ها بازديد كرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 67]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن