تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):مبادا اعمال نیک را به اتکاى دوستى آل محمد (ص) رها کنید، مبادا دوستى آل محمد (ص) ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820342257




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توليد در بخش کشاورزي، مقرون به صرفه نيست


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ (۱۴:۳۱ب.ظ)
عضو کميسيون صنايع و معادن در گفتگو با موج؛ توليد در بخش کشاورزي، مقرون به صرفه نيست نماينده مردم خوي در مجلس گفت: صحبت هاي اخير متوليان بخش کشاورزي هم نشان مي دهد که تحولي بنيادين و زيربنايي به دست نيامده و برداشت مجلس اين است که از تحول بنيادين در بخش کشاورزي خبري نيست.
مويد حسيني صدر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاري موج ضمن بيان اين مطلب گفت: متاسفانه ما در ايران با کمبود آب مواجه هستيم و اين مشکل سبب افزايش هزينه هاي توليد در بخش کشاورزي مي شود.
وي ادامه داد: در شرايط کنوني تنها «يک سوم» کشاورزي ايران از آبياري مکانيزه بهره مي گيرد که اين مهم، بحث بي آبي در بخش کشاورزي و تلفات آب را بيشتر نمايان مي کند.
نماينده مردم خوي و چايپار در مجلس با اشاره به اين مطلب که وضع کشور در توليد محصولات استراتژيک مانند گندم و جو خوب نيست، اظهار داشت: بخش کشاورزي در توليد محصولات بايد يک اصلاح اساسي انجام دهد و کاشت محصولات استراتژيک مانند گندم، جو و دانه هاي روغني را جايگزين محصولات غير ضروري کرده تا کشور را از واردات و وابستگي نجات دهد.
وي افزود: متاسفانه از صحبت هاي اخير متوليان بخش کشاورزي نيز يک تحول بنيادي و زيربنائي به دست نيامد و برداشت مجلس اين است که از تحول بنيادين در بخش کشاورزي خبري نيست.
حسيني صدر با اشاره به اين مطلب که از شواهد پيداست که پاشنه بر روي همان در قبلي خواهد چرخيد، تاکيد کرد: بعد از مشکلات عمده بخش کشاورزي در سال هاي گذشته، اميدوار بوديم که دولت جديد سياستي تازه براي کمک به بخش را تدوين کند اما از شواهد امر پيداست که در 2 الي 3 سال آينده نبايد به دنبال اتفاق خاص و تاثير گذاري در حوزه کشاورزي باشيم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 86]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن