تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 16 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اگر پنج خصلت نبود، همه مردم جزوِ صالحان مى شدند: قانع بودن به نادانى، حرص به دنيا، بخ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814191312




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نظر وزارت کشور درباره ربایش قهرمان شمشیربازی


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: نظر وزارت کشور درباره ربایش قهرمان شمشیربازی
رییس مرکز اطلاع رسانی و ارتباطات بین الملل وزارت کشور با بیان اینکه بررسی ها در زمینه ربوده شدن «حامد صداقتی» قهرمان شمشیر بازی کشورمان همچنان از سوی مسوولان ذیربط ادامه دارد، گفت: احتمال تسویه حساب شخصی در این پرونده وجود دارد.
کد خبر: ۳۹۷۷۱۹
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۸ - 03 May 2014


رییس مرکز اطلاع رسانی و ارتباطات بین الملل وزارت کشور با بیان اینکه بررسی ها در زمینه ربوده شدن «حامد صداقتی» قهرمان شمشیر بازی کشورمان همچنان از سوی مسوولان ذیربط ادامه دارد، گفت: احتمال تسویه حساب شخصی در این پرونده وجود دارد.

«روح الله جمعه ای» روز شنبه در گفت وگو با ایرنا اظهار داشت: هنوز دلایل و شواهدی از وجود گروهک های تروریستی و یا گروگان گیری آنها در پرونده شمشیرباز ربوده شده بدست نیامده است و احتمال تسویه حساب شخصی در این پرونده وجود دارد.

رییس مرکز اطلاع رسانی و ارتباطات بین الملل وزارت کشور خاطر نشان کرد: تا کنون هیچ خبر موثق، رسمی و دقیقی از علل و انگیزه وقوع حادثه برای صداقتی شمشیر باز کشورمان نداریم.

جمعه ای تاکید کرد: پیگیری ها همچنان از سوی مسوولان ذیربط در خصوص پرونده صداقتی و همراهانش ادامه دارد.

یک منبع مسوول و عضو شورای تامین استان سیستان و بلوچستان عصر جمعه اعلام کرد: سه جوان اهل تهران که با یک دستگاه خودرو پژو پارس از چابهار عازم زاهدان بودند مقارن ساعت 19 و 30 دقیقه شامگاه چهارشنبه در حوالی شهرستان مرزی خاش بر اثر تیراندازی افراد نامشخص متوقف شدند که در این حادثه یکی از سرنشینان خودرو کشته و از سرنوشت دو نفر دیگر اطلاعی در دست نیست.

وی افزود: این دو نفر به نام هایˈحامد صداقتیˈ قهرمان شمشیر بازی ایران و ˈمهدی حسینیˈ وکیل شاغل در تهران به احتمال زیاد ربوده شده اند.

این منبع آگاه انگیزه ربایندگان را نامشخص عنوان کرده بود .

وی از بررسی کارآگاهان انتظامی و تحقیقات گسترده آنان به منظور اطلاع از سرنوشت افراد ربوده شده خبر داد و جزییات بیشتر این حادثه را منوط به تحقیقات بیشتر توسط نیروهای انتظامی و امنیتی دانست .

ˈمحمد اکبر چاکرزهیˈ فرماندار شهرستان خاش نیز با تایید ربوده شدن قهرمان شمشیر بازی کشورمان گفت: هنوز بطور کامل مشخصات افراد رباینده معلوم نشده و تحقیقات برای شناسایی مسببان حادثه ادامه دارد.

شهرستان خاش در فاصله 185 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان قرار دارد و با کشور پاکستان هم مرز است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن