تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بزرگ ترين مصيبت ها، نادانى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820792771




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عاقل حبیبیان: در بازیهای روئینگ آسیایی با تمام توان رقابت می کنم


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

عاقل حبیبیان: در بازیهای روئینگ آسیایی با تمام توان رقابت می کنم مهاباد - ایرنا - عاقل حبیبیان قهرمان روئینگ سبک وزن آسیا گفت: در بازیهای آسیایی اینچئون کره با تمام توان و برای به دست آوردن یکی از سکوهای این رقابتها تلاش می کنم.


به گزارش ایرنا به نقل از سایت فدراسیون قایقرانی، حبیبیان با بیان اینکه کار سختی در بازیهای آسیایی اینچئون در پیش دارد افزود: سال گذشته در رقابتهای قهرمانی آسیا موفق به کسب مدال طلا شدم اما سطح بازیهای آسیایی با قهرمانی آسیا قابل قیاس نیست و کار سختی پیش رو داریم.
وی با بیان اینکه همه تیمهای حاضر با تمام قوا به این مسابقات می آیند اضافه کرد: بازیهای آسیایی یک جشنواره بزرگ ورزشی و از دید تمام کشورها از اهمیت بالایی برخوردار است و ورزشکاران در رشته های مختلف با آمادگی خوب برای کسب عنوان به رقابت ها اعزام می شوند.
وی شرایط فعلی تمرینی را از نظر تکنیکی قابل قبول ارزیابی کرد و گفت: در زمان حاضر روزانه در حدود 30 کیلومتر در سه نوبت پارو می زنیم و تمرینات نیز عمدتا شامل تمرینات سرعتی و استقامتی است.
این قایقران نقده ای تیم ملی یادآور شد: شرایط خوبی از نظر محل اسکان و تغذیه داریم ولی عدم وجود پیست استاندارد روئینگ در کشور شرایط را مشکل کرده است چون رقبای ما در بازی های آسیای در پیست های استاندارد تمرین می کنند.
دارنده مدال طلای رقابتهای قهرمانی آسیا مهمترین دغدغه خود را نداشتن پیست استاندارد در کشور عنوان کرد و افزود: ما باید در پیستی که حداقل چهار کیلومتر طول دارد تمرین کنیم تا بتوانیم خودمان را با شرایط پیست دو کیلومتری مسابقات وفق دهیم.
حبیبیان در خصوص دیگر مسابقات پیش رو گفت: پیش از اینچئون رقابتهای دیگری نیز در پیش داریم که اولین قدم رقابتهای کاپ آسیا در ژاپن است که برای آمادگی بیشتر و آشنایی با شرایط رقبا به این مسابقات اعزام می شویم.
وی گفت: رقابتهای بین المللی دیگری نیز هست که فدراسیون و مربیان در خصوص آن ها برنامه ریزی می کنند.
پاروزن تیم ملی روئینگ جفت پاروی کشورمان در پاسخ به این سوال که آیا مدال محسن شادی در گوانگجو توسط وی در اینچئون تکرار می شود گفت: من تمام تلاشم را خواهم کرد تا بهترین نتیجه را در این رقابت ها کسب کنم و برای اینکار نیاز به دعای مردم و تلاش بیشتر دارم.
حبیبیان اضافه کرد: با حداکثر توان برای پیروزی در این رقابت ها تلاش خواهم کرد و فکر می کنم اگر شرایط به همین نحو پیش رود بتوانم برای کشورم افتخارآفرین باشم.
وی با درخواست از مسوولان برای توجه بیشتری به رشته روئینگ گفت: امیدوارم در آینده نزدیک پیست استاندارد روئینگ در کشور ایجاد شود.
حبیبیان خاطرنشان کرد: روئینگ رشته جدیدی در ایران است که در همین فاصله کوتاه ، قابلیت های بالای خود را در کسب مدال برای کشور نشان داده شده است از ایرنو توجه و سرمایه گذاری بیشتر در این رشته مدال آور بسیار می تواند برای ورزش کشور سودمند باشد.
584/581
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




13/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن