تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 5 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):چهار چيز از خوشبختى و چهار چيز از بدبختى است: چهار چيز خوشبختى: همسر خوب، خانه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812619239




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نقش شهرداري زنجان در توسعه کتابخانه‌ها پر رنگ‌تر شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ (۱۳:۱۴ب.ظ)
فرماندار زنجان: نقش شهرداري زنجان در توسعه کتابخانه‌ها پر رنگ‌تر شود فرماندار زنجان اهار داشت: شهردار بايد در جلسات انجمن کتابخانه‌هاي عمومي حضور يابد.
به گزارش خبرگزاري موج، فرماندار زنجان در نخستين جلسه انجمن کتابخانه‌هاي عمومي و کميته سند مطالعه مفيد شهرستان زنجان اظهار داشت: با توجه به شعار سال که اقتصاد و فرهنگ با مديريت جهادي و عزم ملي است، بايد در راستاي توسعه کتابخانه‌ها در شهرستان اقدام کنيم.
مجيد فرخي با اشاره به اينکه بحث توسعه کتاب و کتاب‌خواني در بين اقشار جامعه نقش ارزنده‌اي در ارتقاي فرهنگ عمومي دارد، تصريح کرد: انتظار مي‌رود اين انجمن با حضور مستمر خود به سمت تحقق فرمان رهبري گام بردارد.
وي با بيان اينکه انجمن کتابخانه‌هاي عمومي بايد استراتژي مناسبي را براي توسعه کتابخانه‌ها در استان در نظر بگيرد، اعلام کرد: بايد برنامه‌اي راهبردي و بلند مدت براي توسعه کتابخانه‌ها در شهرستان تدوين شود.
وي با تأکيد بر اينکه بايد شاخص‌هاي مطالعه در شهرستان ارتقا يابد، گفت: براي اينکه بتوانيم مسير مناسبي را در توسعه مطالعه داشته باشيم، بايد وضعيت مطالعه در شهرستان را طي چند سال اخير بررسي کنيم.
فرخي به نياز اين انجمن به ارائه گزارش از شاخص‌هاي مطالعه در شهرستان اشاره و خاطرنشان کرد: اطلاعاتي از قبيل سرانه مطالعه، تعداد کتب حاضر و تعداد کتابخانه‌هاي شهرستان بايد در دست اين انجمن قرار گيرد.
فرماندار زنجان با اشاره به اينکه بايد وضعيت مطلوب مطالعه در شهرستان زنجان ترسيم شود، اظهار کرد: بايد چشم‌اندازي از اين وضعيت داشته باشيم تا با مقايسه وضعيت موجود امکان پيشرفت ميسر شود.
اين مسئول با اشاره به قانون تشکيل انجمن کتابخانه‌هاي عمومي اضافه کرد: با توجه به اين قوانين بايد در صدد توسعه کتابخانه‌ها در شهرستان باشيم.
وي از اعضاي انجمن کتابخانه‌هاي عمومي خواست تا در جلسات اين شورا حضور مستمر داشته باشند و متذکر شد: عدم حضور افراد در جلسات انجمن باعث مي‌شود، بررسي مشکلات کتابخانه‌ها در شهرستان زنجان با اختلال همراه باشد.
فرخي از مسئولين مربوطه خواست ارقام و اعداد بودجه عمراني و کمک‌هاي مردمي براي ساخت کتابخانه‌ها را ارائه دهند و اضافه کرد: بايد مشخص شود اين ارقام در چه زمينه‌اي هزينه شده است.
فرماندار زنجان با اشاره به اينکه محيط کتابخانه‌ها بايد استاندارد باشد، گفت: استفاده از مکان بدون استفاده به عنوان کتابخانه به شرطي خوب است که استانداردسازي لازم در آن رعايت شده باشد.
مجيد فرخي با اشاره به اينکه محيط کتابخانه بايد در افراد ايجاد شوق و نشاط کند، تاکيد کرد: اين محيط بايد به نحوي باشد که افراد براي حضور مجدد در اين مکان ترغيب شوند.
وي با اشاره به وظيفه شهرداري براي حضور فعال در اين جلسات تاکيد کرد: شهرداري بايد در توسعه کتابخانه‌ها حضوري پررنگ داشته باشد.
فرخي با اشاره به اينکه بايد تعداد کتابخانه‌هاي شهرستان با توجه به جمعيت پراکنده شود، عنوان کرد: بايد از ظرفيت‌هاي مساجد، اماکن فرهنگي و ٱموزش و پرورش براي افزايش سطح مطالعه استفاده شود.
فرماندار زنجان ادامه داد: در مناطقي که تراکم بالا بوده و ميزان کتابخانه‌ها کم است شهرداري موظف به در اختيار قرار دادن زمين براي احداث کتابخانه است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن