تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):روز قيامت محبوب‏ترين آدميان نزد خداوند فرمان‏برترينِ آنها از او است
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804862642




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کارگاه های آموزشی، تجلیل از اساتید و استعدادهای درخشان دانشگاه شهید چمران اهواز


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: برنامه های هفته آموزش اعلام شد کارگاه های آموزشی، تجلیل از اساتید و استعدادهای درخشان دانشگاه شهید چمران اهواز خبرگزاری پانا: برنامه های هفته آموزش در دانشگاه شهید چمران اهواز اعلام شد.
۱۳۹۳ شنبه ۱۳ ارديبهشت ساعت 12:44



به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از روابط عمومی دانشگاه شهید چمران اهواز، دکتر سید محمود کاشفی پور معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی جزییات برگزاری برنامه های آموزش را در نشستی با خبرنگاران اعلام کرد.
وی با بیان اینکه دانشگاه شهید چمران هرساله گرامیداشت هفته آموزش را برگزار می کند، اظهار داشت: امسال از سوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از 13 تا 18 اردیبهشت ماه به عنوان هفته آموزش نامگذاری شده و در همین راستا برنامه هایی را تدارک دیده است.
 کاشفی پور دانشگاه شهید چمران را به عنوان محور توسعه آموزش در جنوب غرب کشور دانست و گفت: از جمله فعالیت های این دانشگاه در سال های گذشته برای تحقق این هدف، ایجاد و راه اندازی 5 دانشگاه شامل علوم و فنون دریایی خرمشهر، صنعتی جندی شاپور د زفول، خاتم الانبیاء بهبهان، کشاورزی و منابع طبیعی رامین و دانشگاه صنعتی شهدای هویزه است که با پیگیری و تلاش دانشگاه شهید چمران در سال های گذشته تاسیس شده و اکنون فعال می باشند.
معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران تعداد دانشجویان این دانشگاه را 16 هزار و100 نفر اعلام کرد که از این تعداد، 4800 نفر در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی (ph.D) و 440 نفر در دکترای حرفه ای دامپزشکی مشغول به تحصیل هستند.
وی خاطرنشان کرد: دانشگاه های مادر، وظیفه توسعه آموزش عالی در سطح کارشناسی را ندارند از این رو، ما در دانشگاه شهید چمران برنامه افزایش رشته های کارشناسی نداریم فقط رشته های تقاضا محور  و برخی رشته های بین رشته ای و خاص را در این مقطع ایجاد خواهیم کرد.
کاشفی پور در عین تعداد رشته های مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری ایجاد شده در سال 92 را 38 رشته اعلام کرد و افزود: بسیاری از این رشته ها در مسیر راه اندازی شدن و جذب دانشجو هستند.
این مقام مسئول در دانشگاه شهید چمران در بخش دیگری از این نشست به تشریح برنامه های هفته آموزش پرداخت و مهم ترین آنها را شامل برگزاری کارگاه های آموزشی ویژه اعضای هیات علمی، آیین تجلیل از اساتید، تجلیل از استعدادهای درخشان ذکر کرد.
وی ادامه داد: در همین راستا، 2 کارگاه آموزشی با موضوع روش ها و فنون تدریس و یک کارگاه آشنایی با قوانین ارتقاء اعضای هیات علمی در هفته آموزش برگزار می شود که ثبت نام اساتید برای شرکت در کارگاه ها آغاز شده است.
معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه یادآور شد: همچنین آیین تجلیل از اساتید دانشگاه به مناسبت گرامیداشت هفته مقام معلم و استاد در روز دوشنبه 15 اردیبهشت از ساعت 10 تا 12 و آیین تجلیل از دانشجویان استعداد درخشان روز سه شنبه 16 اردیبهشت ساعت 16 تا 18 در آمفی تئاتر علوم برگزار می شود.
*اهداف گرامیداشت هفته آموزش
در ادامه،  غلامحسین مکتبی مدیر دفتر برنامه ریزی و ارزیابی دانشگاه شهید چمران اظهار داشت: پیشنهاد تعیین هفته آموزش و گرامیداشت آن برای نخستین بار در سال های گذشته توسط دانشگاه شهید چمران در شورای معاونان دانشگاه ها مطرح و تصویب شده و از سوی وزارت علوم به دانشگاه ها ابلاغ شده است که در همین راستا همه ساله برنامه هایی به اجرا در می آید.
وی هدف از  گرامیداشت هفته آموزش را ارج نهادن به زحمات ارزشمند اساتید به ویژه اساتید بازنشسته، ارتقاء فرایندهای جاری آموزشی در دانشگاه، ابداع، اصلاح و ارتقاء فرایندها و تجهیزات آموزشی وتوسعه و ارتقاء کیفیت آموزش عنوان کرد.
*268 دانشجوی استعداد درخشان
دکتر سید اسماعیل هاشمی شیخ شبانی مدیر دفتر حفظ و هدایت استعدادهای درخشان دانشگاه نیز در این نشست خبری تعداد اعضای این دفتر را 286 نفر اعلام کرد و افزود: از این تعداد، 168 دانشجو در مقطع کارشناسی، 109 نفر کارشناسی ارشد و 9 دانشجو در مقطع دکتری در حال تحصیل اند.
وی ادامه داد: برای حفظ انگیزه در این دانشجویان دهمین آیین تجلیل استعدادهای درخشان با حضور مسئولان دانشگاه برگزار می شود.
هاشمی تهیه نیازهای آموزشی دانشجویان عضو، برگزاری کارگاه های آموزشی توانمندسازی در حوزه پژوهشی، بازگشایی سایت کامپیوتر در کتابخانه مرکزی برای دانشجویان استعداد درخشان با امکانات لازم را از جمله کارهای انجام شده عنوان کرد و افزود: همچنین توافقاتی با کتابخانه های دانشکده ها به عمل آمده که پیرو آن، کتب بیشتری در اختیار دانشجویان استعداد درخشان قرار داده شود. علاوه بر این، در بخش امور دانشجویی نیز مقرر شده برای ارائه تسهیلات دانشجویی، وام و .... نگاه ویژه ای به این دانشجویان شود.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن