تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هركه خوش دارد دعايش هنگام سختى مستجاب شود، هنگام آسايش، بسيار دعا كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820001473




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حضور مدرسه‌یاران در جشنواره خیرین مدرسه‌‌ساز همدان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: مدیرکل نوسازی مدارس استان همدان خبر داد: حضور مدرسه‌یاران در جشنواره خیرین مدرسه‌‌ساز همدان خبرگزاری پانا: مدیرکل نوسازی، تعمیر و تجهیز مدارس همدان گفت: خیران مدرسه‌یار با هدف تأمین تجهیزات و وسایل مورد نیاز مدارس در جشنواره ی خیران مدرسه‌ساز مشارکت دارند.
۱۳۹۳ شنبه ۱۳ ارديبهشت ساعت 12:54



به گزارش خبرگزاری پانا، ابراهیم امینی‌فرد اظهار داشت: خیرین استان در مشارکت با آموزش و پرورش و در امر مدرسه‌سازی در چند سال اخیر بسیار خوش درخشیدند. وی با بیان اینکه استقبال افراد خیر برای مدرسه‌سازی در چند سال گذشته بیشتر شده بیان داشت: فرهنگ مدرسه‌سازی در کشور به خوبی جا افتاده است. مدیرکل نوسازی مدارس استان همدان ابراز داشت: در کنار امر مدرسه‌سازی آموزش و پرورش رویکرد جدیدی را به نام خیران مدرسه‌یار مطرح کرد تا افراد در حد بضاعت خود برای خرید وسایل و تجهیزات وارد شوند. وی عنوان کرد: خیران مدرسه‌یار کسانی هستند که برای خرید و تجهیزات مدارس آموزش و پرورش را یاری می‌دهند. امینی‌فرد افزود: امسال نیز با شروع شدن جشنواره خیران مدرسه‌ساز در کشور بحث خیران مدرسه‌یار نیز مطرح شده و ما امیدواریم بتوانیم در این زمینه نیز فرهنگ‌سازی کنیم. وی در پایان سخنانش گفت: امیدواریم خیران مدرسه‌ساز و افرادی که توانمند هستند در بحث خرید تجهیزات برای مدارس و یاری رساندن مسئولان آموزش و پرورش وارد فعالیت شوند.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 66]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن