تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 10 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):فريب نماز و روزه مردم را نخوريد، زيرا آدمى گاه چنان به نماز و روزه خو مى كند كه ا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813383154




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پیشکسوتان سرمایه های اصلی ورزش هستند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

پیشکسوتان سرمایه های اصلی ورزش هستند قزوین-ایرنا- سرپرست اداره کل ورزش و جوانان قزوین گفت: پیشکسوتان سرمایه های اصلی ورزش هستند که باید قدر آنها را دانست.


به گزارش ایرنا، ˈارسلان حسینیˈ روز شنبه با حضور در منزل ˈحسینعلی خان رشوند سرداریˈ از پیشکسوتان سوارکاری قزوین افزود: ورزشکاران باید همیشه تکریم پیشکسوتان و استفاده از تجربیات گرانبهای این قشر را مورد توجه جدی قرار دهند.
وی با تاکید بر اینکه باید قدر پیشکسوتان خود را بدانیم، گفت: استفاده از اندوخته های این قشر می تواند به رشد و پیشرفت ورزش کمک کند که ورزشکاران نباید از این موضوع مهم غافل شوند.
حسینی از سوارکاری به عنوان رشته ای اصیل یاد و اظهارکرد: در دین مبین اسلام به فراگیری این رشته سفارش شده است و لذا حمایت از این رشته را وظیفه خود می دانیم.
رشوند سرداری، نیز در این دیدار مسایل و مشکلات سوارکاری استان قزوین را در میان گذاشت و خواستار توجه بیشتر به این رشته شد.
در پایان این دیدار، سرپرست اداره کل ورزش و جوانان با اهدای لوح و هدیه از این پیشکسوت ورزشی تجلیل کرد.
استان قزوین دارای شش باشگاه سواری کاری و 50 سوارکار است.
7392/ 614
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




13/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن