تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اگر پنج خصلت نبود، همه مردم جزوِ صالحان مى شدند: قانع بودن به نادانى، حرص به دنيا، بخ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820238988




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مشکل اصلی بانوان ورزشکار مازندران نبود حامی مالی خصوصی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

معاون ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان : مشکل اصلی بانوان ورزشکار مازندران نبود حامی مالی خصوصی است ساری – ایرنا - معاون ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان مازندران گفت : مشکل اصلی بانوان ورزشکار مازندران برای کسب مدال و رسیدن به موفقیت های بیشتر ، نبود حامی مالی علاقه مند و بی انگیزگی بخش خصوصی برای تامین هزینه های ورزش بانوان است.


ˈ مریم کیومرثی ˈ روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : با وجود استعدادهای فراوان ، از نداشتن حامی مالی مناسب رنج می بریم و نمی توانیم آن گونه که شایسته است برای دختران ورزشکار خود هزینه کنیم.
وی ادامه داد : پیش از این همه انتخابی های تیم ملی از رقابت های قهرمانی کشور انجام می شد اما در سال های اخیر و با تشکیل لیگ رشته های ورزشی ، اعتبار رقابت های قهرمانی کشور از میان رفته است و لازم است دختران ورزشکار استان برای ملی پوش شدن حتما در تیم های لیگ عضویت داشته باشند .
معاون ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان مازندران گفت : در مازندران تیم های ورزشی حاضر در لیگ یکی پس از دیگری در حال شکل گرفتن است و نوید آینده ای روشن و درخشان را می دهد.
وی افزود : یکی دیگر از مشکلاتی که بانوان ورزشکار استان با آن مواجه هستند ، کمبود مکان برای تمرین است.
کیومرثی گفت : در مازندران 16 سالن ورزشی ویژه بانوان به بهره برداری رسید اما هیچ کدام از این سالن ها فقط ویژه بانوان نیست و مانند دیگر سالن ها ، مردان نیز از آن استفاده می کنند .
وی افزود : تا چند سال پیش تمامی توجهات مدیران ورز ش استان معطوف به ورزش آقایان بود و آن گونه که لازم بود توجهی به ورزش بانوان نمی شد.
او ادامه داد : در همه این سال ها به رغم وجود استعدادهای فراوان میان دختران ورزشکار استان ، بیشتر اعزام ها در انحصار آقایان بود و فقط در موارد خاص دختران عازم رقابت های برون مرزی می شدند.
کیومرثی گفت : شروع کار مدال آوری و افتخار آفرینی دختران ورزشکار مازندران از بازی های آسیایی ˈ گوانگ ژو ˈ بود و پیش از آغاز این رقابت ها ، دختران ورزشکار مازندران حتی یک مدال آسیایی هم در کارنامه نداشتند و همین عامل نگرانی ها را بیشتر می کرد .
معاون ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان مازندران اظهار داشت : با شناختی که از استعداد دختران ورزشکار استان داشتیم ، پنج ورزشکار در رشته های گوناگون را عازم این رقابت ها کردیم و در نهایت نیز با کسب چهار مدال برنز به کشور بازگشتیم .
وی برنامه ریزی چهار ساله اداره کل ورزش و جوانان مازندران را عامل اصلی در کسب این موفقیت ها دانست و افزود : این برنامه ریزی فقط معطوف به ابعادتمرینی و قهرمانی نمی شد و تقریبا همه زندگی ورزشکار از رفت و آمد ورزشکار به سالن محل تمرین ، حمایت های مالی ، گفت و گو با مربیان تیم ملی و روسای فدراسیون ها و حضور در اردوهای تیم ملی را در بر می گرفت.
کیومرثی به حضور ورزشکار زن مازندرانی در رقابت های المپیک لندن اشاره کرد و گفت : اصلا هیچ امیدی به کسب سهمیه در این المپیک نداشتیم اما با درخشش ورزشکاران استان در گوانگ ژو ، فهمیدیم که حضور در المپیک نیز رویای دور از انتظاری نیست.
وی افزود : ˈ سوسن حاچی پور ˈحضور موفقی در المپیک لندن داشت و با فاصله بسیار اندک نسبت به رقبای قدرتمندش از این رقابت ها حذف شد که این حضور فارغ از نتیجه کسب شده ، یکی از بزرگ ترین موفقیت های ورزش بانوان در سال های اخیر بود .
او به آغاز قریب الوقوع بازی های آسیایی اینچئون کره جنوبی اشاره کرد و گفت : دختران ورزشکار مازندرانی با آمادگی کامل و برخورداری از بالاترین بخت مدال آوری به رقابت های آسیایی اینچئون کره جنوبی اعزام می شوند.
کیومرثی افزود : 18 ورزشکاری که احتمال دارد با تیم ملی رشته های گوناگون عازم این مسابقات شوند شناسایی شده اند و از این تعداد حضور حداقل شش ورزشکار را انتظار می کشیم.
معاون ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان مازندران گفت : با رشد قابل توجهی که دختران مازندران در سال های اخیر کسب کردند ، دیگر نمی توان کاروان ورزش ایران را بدون دختران مازندرانی تصور کرد.
وی افزود : پنج ورزشکاری که در دوره گذشته بازی های آسیایی گوانگ ژو شرکت کردند ، در بازی های این دوره نیز شرکت خواهند کرد و با توجه به تجربه بالایی که از آن دوره کسب کرده و در این سال ها نیز بر آن افزوده اند ، بدون شک از بخت های اصلی کسب مدال به شمار می روند .
ورزشکاران بانوی مازندران در سال 92 موفق به کسب 152 مدال در رقابت های کشوری،17 مدال در رقابت های آسیایی،12 مدال در رقابت های بین المللی و 15 مدال در رقابت های معتبر جهانی شدند.ک/3
7331/1654
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




07/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن