تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):منتظران ظهور امام مهدى(ع) برترينِ اهل هر زمان‏اند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821204163




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حزب حامی کردهای ترکیه در انتخابات ریاست جمهوری نامزد معرفی می کند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

حزب حامی کردهای ترکیه در انتخابات ریاست جمهوری نامزد معرفی می کند آنکارا- ایرنا - رهبر حزب ˈدمکراتیک خلق هاˈ که مورد حمایت کردهای ترکیه قرار دارد اعلام کرد که نامزد این حزب در انتخابات ریاست جمهوری آتی ( مردادماه ) شرکت خواهد کرد.


ˈارطغرل کورکچوˈ رهبر حزب دمکراتیک خلق ها این مطلب را روز شنبه در مصاحبه اختصاصی با شبکه تلویزیونی ˈسی. ان. ان. ترک بیان کرد.
وی با تاکید بر اینکه حزب متبوعش به زودی نامزد خود برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری ترکیه را معرفی می کند ، افزود: حزب دمکراتیک خلق ها در انتخابات ریاست جمهوری مستقل عمل خواهد کرد و از نامزد دیگر احزاب سیاسی حمایت نخواهد کرد.
پیشتر برخی از تحلیلگران مدعی شده بودند که در روند مذاکرات صلح میان دولت آنکارا وˈ عبدالله اوج آلانˈ رهبر زندانی ˈپ.ک.کˈ ، گروه های کرد برای کمک به تسریع این روند از نامزدی ˈرجب طیب اردوغانˈ نخست وزیر ترکیه در انتخابات ریاست جمهوری حمایت خواهند کرد.
ˈارطغرل کورکچوˈ همچنین گفت : احتمال دارد که حزب دمکراتیک خلق ها ، یک نامزد زن را برای رقابت های انتخاباتی ریاست جمهوری معرفی کند.
برخی از محافل کردی از احتمال نامزدی ˈصلاح الدین دمیرتاشˈ رهبر حزب صلح و دمکراسی به عنوان نامزد کردهای ترکیه در انتخابات ریاست جمهوری خبر دادند.
انتخابات ریاست جمهوری ترکیه با شرکت نمایندگان احزاب مختلف روز نوزدهم مردادماه برای نخستین بار به صورت همه پرسی برگزار می شود.
پیش از این رییس جمهوری ترکیه را نمایندگان مجلس انتخاب می کردند.
خاورم ** 2010** 230 *1446
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




13/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن