تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سنگهاى زیربناى اسلام سه چیز است: نماز، زکات و ولایت که هیچ یک از آنها بدون دیگرى درست ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820089208




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خراسان رضوي پيشگام ارتقاء سطح خدمات در بخش تاسيسات گردشگري


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ (۱۰:۵۸ق.ظ)
خراسان رضوي پيشگام ارتقاء سطح خدمات در بخش تاسيسات گردشگري ارتقاء سطح خدمات به منظور رفاه حال هرچه بيشتر زائران بارگاه ملكوتي حضرت امام رضا(ع) در استان انجام شده است.
به گزارش خبرگزاري موج از روابط عمومي اداره كل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري خراسان رضوي، سيدجواد موسوي در اين جلسه با اشاره به جايگاه استان خراسان رضوي افزود: خراسان رضوي به لحاظ دارا بودن بيش از 50 درصد هتل ها و مراكز اقامتي كشور پيشگام ارتقاء كيفيت سطح ارائه خدمات به زائران علي بن موسي الرضا (ع) است و در اين خصوص اقدامات بسيار مناسبي در خصوص تطبيق كيفيت خدمات تاسيساتي اين استان انجام شده است.
وي در اين جلسه با بيان اينكه ارزيابان وظيفه اصلي در طرح تطبيق را برعهده دارند ادامه داد: ارزيابان با ارزيابي مناسب وضعيت ساختماني و تاسيسات ايمني و بهداست نيروي انساني و آموزشي و تجهيزات و خدمات زمينه ارتقاي كيفيت خدمات و بهره وري موثر اين واحد ها را فراهم خواهد كرد.
معاون گردشگري اداره كل ميراث فرهنگي، صنايع دستي وگردشگري خراسان رضوي يادآور شد: اين استان بواسطه حضور مستمر و با سابقه ديرينه در طرح تطبيق به عنوان استان برتر و پيشقدم در اين طرح به حساب مي آيد و در حال حاضر بيشترين تعداد واحدها كه در چرخه استاندارد سازي قرار گرفته اند در اين استان وجود دارند.
وي خاطر نشان كرد: برگزاري اين گونه جلسات به واسطه بحث هاي فني و مطرح شده منجر به تبادل نظر و في ما بين ارزيابان و حل و فصل بسياري از ابهامات موجود خواهد شد.
در اين نشست هم چنين عندليب نماينده عامل چهارم طرح تطبيق استانداردهاي كيفيت خدمات تاسيسات گردشگري با اشاره به روند رو به رشد استاندارد سازي هتل ها در ايران و خصوصا در شهرهاي بزرگي مانند مشهد مقدس گفت: درجلسه اي كه با طالب ريفاعي دبير كل سازمان جهاني جهانگردي داشتيم وي به موضوع افزايش تعداد عمليات تطبيق استاندارد سازي تاسيسات گردشگري در ايران اذعان و به حركت رو به جلوي كشور در اين حوزه اشاره كرد.
وي افزود: به اعتقاد دبير كل سازمان جهاني جهانگردي، ايران در سرعت در روند استاندارد سازي هتل ها از شرايط قابل قبولي برخودار است.
وي اضافه كرد: در اين ميان استان خراسان رضوي مثل هميشه يكي پيشرو در حوزه استاندارد سازي است به گونه اي كه بيشترين حجم فعاليت ما در اين استان است و رتبه اول استاندارد سازي هتل ها و تاسيسات گردشگري به خراسان رضوي تعلق دارد.
ايزديار معاون اداره كل ارزيابي و نظارت سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري كشور نيزدر اين جلسه با اشاره به اهميت ارزيابي ارتقاء سطح كيفيت خدمات تاسيسات گردشگري گفت: سرويس دهي مطلوب و خدمات دهي ارزشمند در هتل ها مورد تاكيد و اهميت است و زماني يك مشتري از اقامت در هتل احساس رضايت دارد كه خدمات دهي هتل مناسب باشد.
وي افزود: سعي ما بر اين بوده كه در اين خصوص در شهر بزرگ و با اهميتي مانند مشهد شركت هايي را انتخاب كنيم كه از اعتبار بالايي برخوردار هستند اما بر اساس دستور العمل سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري اين سازمان با هيچ شركتي عقد اخوت نبسته و اگرچنانچه شركتي نتواند درپايان سال انتظارات سازمان را در حوزه استاندارد سازي برآورده كند قرار داد آن شركت بدون اغماض ملغي خواهد شد.
وي در ادامه به ظرفيت هاي اقامتي در مشهد اشاره و خاطر نشان كرد: ارزيابي در مشهد از اهميت بالايي برخوردار است و خوشبختانه تا كنون اقدامات بسيار مناسبي در اين خصوص انجام شده است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 53]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن