تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز كليد همه خوبی هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814717352




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سوئیس فهرست تحریم‌ها علیه روسیه را به 48 نفر افزایش داد


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز:
سوئیس فهرست تحریم‌ها علیه روسیه را به 48 نفر افزایش داد

سوئیس فهرست تحریم‌ها علیه روسیه را به 48 نفر افزایش داد
دولت سوئیس به تبعیت از اتحادیه اروپا اسامی 10 مقام روس و 5 مقام محلی اوکراینی را به «فهرست سیاه» تحریم‌های خود اضافه کرد که حق عملیات مالی-بانکی و ورود به خاک این کشور را نخواهند داشت.
به گزارش نامه نیوز به نقل از خبرگزاری «ایتارتاس»، دولت سوئیس فهرست تحریم‌ها علیه روسیه در رابطه با مواضع این کشور در قبال اوضاع اوکراین را گسترش داده و 15 تن دیگر از مقامات روسی و مقامات محلی اوکراینی را به آن اضافه کرد.

در این «فهرسیت سیاه» که بطور تکراری همان تحریم‌هایی است که اتحادیه اروپا آن را پیش از این تصویب کرده بود، 15 نفر دیگر که به عقیده مقامات این کشور در وخامت اوضاع در اوکراین نقش دارند، گنجانده شده است. در میان این افراد 10 مقام روسی و 5 تن از مقامات محلی در شرق و جنوب اوکراین دیده می‌شوند. این فهرست پیش از این شامل 33 نفر می‌شد که اکنون تعداد افراد شامل آن به 48 نفر رسیده است.

مقامات سوئیس تاکید کردند که هدف اصلی از این اقدام، تاثیرگذاری بر روند اوضاع در اوکراین است. تمامی این افراد محدودیت‌هایی را برای اقدامات مالی در سوئیس خواهند داشت و اجازه هیچ نوع عملیات بانکی در این کشور را ندارند. علاوه بر این همه افراد نام برده در این فهرست، اجازه ورود به خاک سوئیس را هم نخواهند داشت. این تصمیمات از تاریخ دوم ماه آوریل مورد اجرا گذاشته شده است.

به گزارش فارس، دولت سوئیس یادآور شده است که در صورت عدم تغییر مواضع مقامات مسکو در قبال اوضاع اوکراین این فهرست در آینده باز هم افزایش خواهد یافت.

لازم به یادآوری است که سوئیس عضو اتحادیه اروپا نیست، ولی جزو کشورهای منطقه شین گن است و قوانین مشترکی را با این سازمان در این رابطه رعایت می‌کند.






1393/2/13





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 97]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن