تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ياد خدا عقل را آرامش مى دهد، دل را روشن مى كند و رحمت او را فرود مى آورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815200399




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پاسداشت مقام معلم، تجلیل از دانش و سازندگی است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: پاسداشت مقام معلم، تجلیل از دانش و سازندگی است خبرگزاری پان:مدیرکل آموزش و پرورش گیلان گفت: پاسداشت از مقام معلم تجلیل از علم، دانش و سازندگی است.
۱۳۹۳ شنبه ۱۳ ارديبهشت ساعت 08:41



به گزارش خبرگزاری پانا،ˈمهدی حاجتیˈ در همایش یک هزار نفری تجلیل از معلمان نمونه استان گیلان در مجتمع آموزشی رفاهی زیباکنار در رشت افزود: امسال از سوی مقام معظم رهبری سال فرهنگ و اقتصاد با عزم ملی و مدیریت جهادی نامیده شده و آموزش و پرورش برای نهادینه کردن این پیام تمام همت خویش را بکار می گیرد.

وی اظهار کرد: آموزش و پروش بعنوان یکی از اصلی ترین دستگاه های فرهنگی مخاطب این پیام خود را برای تنظیم نقشه راه اجرای تحول سند بنیادین قطعا بکار خواهد گرفت.

وی تصریح کرد: استفاده از خرد جمعی در دستور کار این سازمان قرار گرفته و جلسات هم اندیشی و هم فکری در راستای افق چشم انداز اجرایی می شود.

حاجتی تعامل سازمان آموزش و پرورش با دیگر دستگاه های اجرایی استان را مثبت ارزیابی و بیان کرد: این موضوع در عملکرد مدیران استان تجلی یافته است.

وی، انتخاب کارشناس در حوزه اداری طرح نظام رتبه بندی معلمان، پرداخت مطالبات فرهنگیان بویژه بازنشستگان، بیمه طلایی و بسیاری از مشکلات باقیمانده از قبل را از چالش های موجود این سازمان عنوان کرد.

وی انتخاب معلمان نمونه را بر اساس ضوابط معین و سهمیه مشخص از سوی وزارتخانه عنوان کرد و افزود: 459نفر شامل 273مرد و 186زن از گیلان به عنوان معلم نمونه معرفی شده اند.

حاجتی افزود: از این تعداد 440نفر منطقه ای 18نفر نمونه استانی و یک نفر معلم نمونه کشوری معرفی شده اند.

وی تاکید کرد: تجلیل از مقام ارزشمند معلم نباید به یک روز خاص بسنده شود.

همایش یک هزار نفری تجلیل از معلمان نمونه استان گیلان با حضور مقامات کشوری و استانی در مجتمع آموزشی رفاهی زیباکنار در رشت برگزار شد؛ و از معلمان نمونه استان تجلیل شد.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 89]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن