تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):منافق به آنچه مؤمنان بواسطه آن خوشبخت مى شوند، ميلى ندارد، ولى خوشبخت سفارش به تق...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820273278




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تجلیل از استادان نمونه دانشگاه خواجه نصیر با حضور محمدرضا عارف


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

تجلیل از استادان نمونه دانشگاه خواجه نصیر با حضور محمدرضا عارف تهران – ایرنا – مراسم معرفی و تجلیل از استادان نمونه دانشگاه صنعتی خواجه نصیر الدین طوسی با حضور محمد رضا عارف عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در محل دانشکده مهندسی برق این دانشگاه آغاز شد.


به گزارش خبرنگار علمی ایرنا معاون آموزشی دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی روز (دوشنبه) در مراسم تکریم استادان نمونه این دانشگاه اظهار داشت: فرایند انتخاب و معرفی استادان نمونه در دانشگاه خواجه نصیر از چند سال پیش متوقف شده بود و خوشبختانه پس از سال ها توانستیم این امر مهم را اجرایی کنیم.
محمود احمدیان در تشریح معیارهای انتخاب استادان نمونه دانشگاه گفت: برای انتخاب اعضای هیئت علمی نمونه از دانشکده ها درخواست کردیم کاندیداهای خود را معرفی کنند و کمیته انتخاب استادان نمونه با در نظر گرفتن شاخص های آموزشی، پژوهشی و فرهنگی آن دسته از استادانی که بیشترین امتیاز را داشتند انتخاب کرد.
وی افزود: میزان حضور استادان در دانشگاه طی زمان های مختلف مانند فصل امتحانات و فاصله میان دو ترم، نظم و انضباط آموزشی، حضور به موقع در کلاس و جلسات امتحان، تحویل به موقع نمرات از دیگر شاخص هایی بود که در انتخاب استادان نمونه مدنظر قرار گرفت.
وی از دریافت مرتب پایه های سالانه، راهنمایی پایان نامه دانشجویان تحصیلات تکمیلی و امتیاز گرنت به عنوان دیگر معیارهای انتخاب استاد نمونه در این دانشگاه یاد کرد.
احمدیان خاطرنشان کرد: فرم های ارزشیابی که دانشجویان در آخر ترم تحصیلی تکمیل می کنند یکی از مهمترین عوامل موثر در انتخاب استادان نمونه است.
در این مراسم 18 نفر استاد نمونه و 3 نفر استاد پیشکسوت و 2 نفر کارمند نمونه دانشگاه صنعتی خواجه نصیر معرفی و تجلیل می شوند.
علمی(3)**1055 **ن.س**1599
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




08/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 118]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن