تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):على پيشواى مؤمنان و ثروت پيشواى منافقان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815420780




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

لزوم هوشیاری کاندیداهای پارلمان عراق/ انتخابات پارلمان عراق امنیت را به این کشور بازمی‌گرداند


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: جوکار در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد
لزوم هوشیاری کاندیداهای پارلمان عراق/ انتخابات پارلمان عراق امنیت را به این کشور بازمی‌گرداند
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس، گفت:آرامشی که امروز عراق به آن نیاز دارد در سایه انتخابات پارلمانی صورت می‌گیرد ، اگر گروه‌های کاندید پارلمان این کشور هوشیارانه عمل کنند، می‌توانند پارلمان قوی داشته و اهداف دولت عراق را تحقق ببخشند.


"محمدصالح جوکار" در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به انتخابات اخیر پارلمان عراق ، اظهار داشت: قطعا آرامشی که امروز عراق به آن نیاز دارد در سایه انتخابات پارلمانی صورت می‌گیرد ، اگر گروه‌های کاندید پارلمان  این کشور هوشیارانه عمل کنند، می‌توانند پارلمان قوی داشته و اهداف دولت عراق را تحقق ببخشند.
 
جوکار ادامه داد: در هر انتخاباتی مشاهده می‌کردیم که کشورهای دیگر به داخل این کشور هجوم آورده و به نوعی به دنبال اعمال نظرات خود بودند، قطعا انتخابات می‌تواند یک ثبات امنیتی را درعراق فراهم سازد.
 
جوکار با بیان اینکه کشور آمریکا و به ویژه رژیم صهیونیستی در اداره این کشور دخالت می‌کنند، تصریح کرد: این کشورها به زودی در راستای رسیدن به اهدافشان ناامید می‌شوند.
 
این نماینده مجلس با بیان اینکه خشونت‌ها در این کشور ادامه‌دار نیست ، گفت: این خشونت‌ها در یک مقطع زمانی صورت می‌گیرد، زیرا در حال حاضر در کشورهای اطراف ما نیز این موارد مشاهده شده است.
 
وی افزود: در طول برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در افغانستان نیز ناآرامی‌هایی وجود داشت.
 
این نماینده مجلس تاکید کرد: امروزه راهبرد آمریکایی‌ها و برخی کشورهای منطقه ، متشنج ساختن محیط داخلی عراق است که از مدت‌ها پیش شروع شده و ادامه دارد.
 
وی افزود: بخشی از تروریست‌هایی که در سوریه بودند در کشور عراق حاضر شده و البته دولت عراق نیز برخورد جدی با آنها کرد، البته دور از انتظار نیست ، که آنها دست از دخالت در امور داخلی عراق بردارند.
 
جوکار تاکیدکرد: همچنان عربستان با امکانات و منافع خودش گروهک‌های تروریستی را مورد حمایت قرار داده و از طریق خشونت در امور داخلی این کشور دخالت می‌کند.
 
این نماینده مجلس در پایان خاطرنشان کرد: تا زمانی که عربستان دست از حمایت تروریست‌ها برندارد، قطعا در عراق این برنامه ادامه خواهد داشت.
 
انتهای پیام/






تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۴:۰۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن