تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 4 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):در روز جمعه هيچ عملى برتر از صلوات بر محمد و خاندان او (ع) نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818265098




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

من و اردوغان درباره نامزد حزب حاکم تصمیم می گیریم


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: من و اردوغان درباره نامزد حزب حاکم تصمیم می گیریم


عبدالله گل رئیس جمهوری ترکیه گفت :من واردوغان درباره نامزدحزب حاکمˈ عدالت و توسعه ˈدرانتخابات آتی ریاست جمهوری ترکیه تصمیم خواهیم گرفت. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،عبدالله گل درگفت و گوبا خبرنگاران درشهر، زونگولداک ترکیه این مطلب راعنوان کرد وبا اشاره به نزدیک شدن به زمان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری درترکیه واعلام نامزدی تدریجی افراد برای کاندیداتوری دراین انتخابات افزود: انتخاب رئیس جمهوری آینده برعهده مردم این کشوراست.وی درپاسخ به این که از بین او ورجب طیب اردوغان نخست وزیرترکیه کدام یک نامزد شرکت درانتخابات خواهند شد، تصریح کرد: درمورد اینکه من ویا اردوغان کدام یک نامزد شرکت درانتخابات خواهیم شد، تصمیم نهایی را بین خود اتخاذ خواهیم کرد ولی این گونه که ازشواهد پیداست اردوغان دراین باره نیازبه مشورت با ارگان های حزب حاکم ترکیه نیزدارد.

گل با تاکید براین که درانتخابات ریاست جمهوری ترکیه هیچ بحران سیاسی رخ نخواهد داد ؛ بیان کرد: باید با صبروانتظار روند موجود را دنبال کرد.رئیس جمهوری ترکیه درباره تغییر روش انتخابات در ترکیه که گفته می شود،لایحه آن درآینده نزدیک توسط حزب حاکم عدالت وتوسعه تقدیم مجلس این کشورخواهد شد،افزود: تصمیم دراین باره برعهده نمایندگان مجلس ملی ترکیه است ومساله مهم مشارکت همگانی درانتخابات مجلس وانتخاب منتخبان مردم به بهترین وعادلانه ترین نحوممکن است.
رجب طیب اردوغان نخست وزیرترکیه که از او به عنوان نامزد حزب حاکم برای شرکت در انتخابات آتی ریاست جمهوری ترکیه نام برده می شود ، مشورت هایش را با نمایندگان این حزب ،اعضای کنگره عمومی و ارگان های مختلف حزبی آغاز کرده است.براین اساس ، اکثریت نمایندگان حزب حاکم ترکیه خواستار نامزدی اردوغان دراین انتخابات هستند.انتخابات ریاست جمهوری ترکیه برای نخستین بار به صورت همه پرسی و آرای مردم این کشور روز نوزدهم مرداد برگزار می شود.
پیش از این رئیس جمهوری ترکیه توسط نمایندگان مجلس ملی انتخاب می شد.


جمعه ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۹:۵۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن