تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):گناه نکردن آسان تر از طلب توبه است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820740294




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معاون روحانی: عده‌ای کیسه‌های بزرگی به بهانه‌ دور زدن تحریم‌ها پر کرده‌اند/ به جد برای مبارزه با فساد آماده‌ایم


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز:
معاون روحانی: عده‌ای کیسه‌های بزرگی به بهانه‌ دور زدن تحریم‌ها پر کرده‌اند/ به جد برای مبارزه با فساد آماده‌ایم

معاون روحانی: عده‌ای کیسه‌های بزرگی به بهانه‌ دور زدن تحریم‌ها پر کرده‌اند/ به جد برای مبارزه با فساد آماده‌ایم
معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: دولت به جد به مبارزه با فساد آمده است، عده‌ای کیسه‌های بزرگی پر کرده‌اند و به بهانه‌های دور زدن تحریم‌ها مردم را دور زدند و دولت جلوی اینها را گرفته است.
به گزارش نامه نیوز، حجت‌الاسلام مجید انصاری بعد از ظهر امروز در همایش شوراهای اسلامی شهرستان زرند اظهار داشت: با تلاش و پیگیری نماینده مردم شهرستان‌های زرند و کوهبنان در مجلس در شهرستان زرند توسعه اقتصادی بسیار ارزشمندی صورت گرفته و این شهرستان در راستای صنعتی شدن گام‌های بلندی را برداشته است.

معاون پارلمانی رئیس جمهور به مسائل کشور پرداخت و گفت: دولت تدبیر و امید در عرصه جهانی قویترین اقدامات عرصه دیپلماسی را برای برداشتن تحریم‌های ظالمانه به کار گرفت و بر اساس عزت، حکمت و مصلحت شجاعانه وارد میدان شد.

انصاری با بیان اینکه رقبای ما نمی‌خواستند ایران اسلامی توسعه پیدا کند و به همین دلیل سنگ‌اندازی می‌کنند، عنوان کرد: برخی اقلیت در خیال کودکانه موارد کذبی را مطرح می‌کنند، اما بر خلاف اینها دارایی‌های کشور بر اساس نظر قطعنامه آزاد شده و به کشور عودت داده می‌شود.

وی افزود: از روز اول کاری دولت تدبیر و امید رئیس جمهور تاکید کرد، حرمت دولت، حرمت مجلس است و برای نخستین‌بار لیست وزرا را در همان مراسم تحلیف به مجلس معرفی کرد.

انصاری گفت: با همه این مسائل دولت جلوی رشد تورم را گرفت و از 44 درصد به 33 درصد کاهش پیدا کرده که این نتیجه قانون‌گرایی دولت به ویژه شخص رئیس جمهور است.

معاون پارلمانی رئیس جمهور تصریح کرد: دولت به جد به مبارزه با فساد آمده است، عده‌ای کیسه‌های بزرگی پر کرده‌اند و به بهانه‌های دور زدن تحریم‌ها مردم را دور زدند و دولت جلوی اینها را گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: ولی فقیه مورد حمایت قاطع ملت ایران است، تمام اصلاح طلبان و اصولگرایان حامی نظام و ولایت فقیه هستند، بنابراین باید هم تشریک مساعی کنیم و در راستای پیشبرد اهداف بلند نظام مقدس جمهوری اسلامی بیش از پیش تلاش کنیم.




1393/2/12





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 111]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن