تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):شعبان ماه من است. هر كه ماه مرا روزه بدارد، روز قيامت شفيع او خواهم بود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820760618




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برگزاری یادواره سرداران و 400 شهید کنگاور/ وحدت عامل پیروزی رزمندگان اسلام بود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > غرب > کردستان
برگزاری یادواره سرداران و 400 شهید کنگاور/ وحدت عامل پیروزی رزمندگان اسلام بود
کنگاور ـ خبرگزاری مهر: یادواره سرداران و 400 شهید شهرستان کنگاور با حضور مسئولان کشوری، نظامی وانتظامی و نیز جمعی از خانواده های معظم شهدا برگزار شد.



به گزارش خبرنگار مهر، پیش از ظهر جمعه یادواره سرداران و 400 شهید شهرستان کنگاور با حضور مسئولان کشوری، نظامی وانتظامی و نیز جمعی از خانواده های معظم شهدا برگزار شد. در این مراسم، سردار اسدالله ناصح از فرماندهان هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: شهر کنگاور از شهرهایی محسوب می‌شود که مردمانش به ایمان و ولایتمداری در کشور شهره هستند و در هشت سال دفاع مقدس نیز شهدای بسیاری را تقدیم این انقلاب و آرمانهایش کردند. این فرمانده دوران دفاع مقدس گفت: امروز کشور، کنگاور را به نام شهر تدین و ایمان می شناسد، و این لقب به دست نیامده است مگر با وجود ایثارگری های جوانان مومن و انقلابی این شهرستان. سردار ناصح با اشاره به اینکه شهرستان کنگاور مهد رشد و نمو بسیاری از علمای دینی بوده است، گفت: جایگاه شهدا در نزد خداوند بسیار بالاست و کسی هم نمی تواند بزرگی این جایگاه را درک کند. این مقام نظامی در ادامه تاکید کرد: ملت ایران 8 سال با کمترین و ابتدایی ترین امکانات در مقابل دنیای استکبار ایستادند و تنها وسیله آنها اعتقاد و ایمان به انقلاب و خداوند متعال بود که همین عامل باعث زمین گیر شدن دشمن سرتاپا مسلح رژیم بعث صدام شد. این رزمنده دوران دفاع مقدس گفت: امروز اگر می بینیم که ملت ایران در برابر فشارهای اقتصادی و سیاسی بدخواهان و دشمنان نظام ایستاده اند این خود به برکت نورانی بودن شهدای این کشور است و موضوع اقتصاد مقاومتی نیز نشات گرفته از فرهنگ ایستادگی و ایثارگری شهدا و رزمندگان در 8 سال دفاع مقدس است. در ادامه این مراسم، فرمانده پیشین تیپ نبی‌اکرم(ص) کرمانشاه گفت: اولین و مهمترین عامل پیروزی رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس بعد از ایمان به خداوند، وحدت و یکدلی آنها بود.


۱۳۹۳/۲/۱۲ - ۱۶:۳۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن