تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نشانه توبه كننده چهار است: عمل خالصانه براى خدا، رها كردن باطل، پايبندى به حق ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818964687




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج): سپاه وابسته به حزب و جریان خاصی نیست


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج): سپاه وابسته به حزب و جریان خاصی نیست زنجان- ایرنا- مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان، گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی وارد هیچ حزب و یا حریان و گروهی نمی شود.


به گزارش ایرنا، حجت الاسلام علی متین در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه زنجان افزود: براساس اصل 150 قانون اساسی وظایف و مسوولیت های سپاه پاسداری و حفظ دستاوردهای نظام اسلامی است.
وی به جو سازی های برخی علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اشاره کرد و یادآورشد: این نهاد مردمی و انقلابی مدافع حریم ولایت و حافظ دستاوردهای ایران اسلامی است.
مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان، گفت: سپاه در برابر افرادی که بخواهند به ولایت، دین و دیانت خدشه وارد کنند هرگز سکوت نخواهد کرد و این موضوع به معنی دخالت در سیاست نیست بلکه انجام وظیفه می باشد.
حجت الاسلام متین،با اشاره به اینکه برخی خواص بصیرت و بینش و شهامت کافی را در مطرح کردن مسایل ندارند، گفت: فتنه 88 از مصادیق مهم آن به شمار می رود که شهامت کافی در بازگویی مسائل توسط برخی خواص وجود نداشت.
522/7320
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




12/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن