تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):تلاوت کننده سوره حدید و واقعه و الرحمن در آسمانها و زمین اهل بهشت خوانده می شوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815361791




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معدنچي: ما در واقع به خودمان باختيم


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: معدنچي: ما در واقع به خودمان باختيم
هافبک تيم فوتبال فجرسپاسي گفت: براي اولين بار در عرصه فوتبال شب گذشته وقتي صحبت‌هاي جعفري را شنيدم اشکم درآمد.

 مهرزاد معدنچي درخصوص سقوط تيم فوتبال فجرسپاسي به ليگ دسته اول اظهار داشت: هيچ چيزي نمي‌توانم بگويم و فقط از هواداران و مردم شيراز عذرخواهي مي‌کنم. هنوز هم باور نمي‌شود که چنين اتفاقي رخ داده است. ما در واقع به خودمان باختيم. از شرايط مسابقات استفاده نکرديم و در حالي که در آخرين بازي ما مي‌توانستيم با برتري مقابل مس بقاي خود را در ليگ قطعي کنيم اما چنين اتفاقي رخ نداد.

به گزارش فارس، وي ادامه داد: همه چيز دست به دست هم داد تا اين اتفاق رخ بدهد. يک گلايه از مسئولان شيراز دارم. به هر حال تيم ريشه‌دار برق به علت عدم، حمايت هم اکنون به ليگ دسته سوم سقوط کرد و متأسفانه مسئولان شيرازي از فجرسپاسي هم حمايت نکردند. شب گذشته پس از بازي هنگامي که در رختکن صحبت‌هاي جعفري را گوش کردم براي اولين بار در عرصه فوتبال اشکم درآمد. او واقعا تنها بود، تمام تلاش خود را هم انجام داد.

هافبک تيم فوتبال فجر خاطر نشان کرد:‌ يک باشگاه نبايد به خاطر مشکلات مالي بازيکنان خود را از دست بدهد. همه تيم‌ها در نيم فصل تيم را تقويت مي‌کنند اما فجرسپاسي بازيکنان خود را از دست مي‌داد آن هم به علت اينکه مجبور بود پول بازيکنان را فراهم کند. زماني که چنين اتفاقي در فوتبال رخ مي‌دهد نتيجه‌اش اين مي‌شود و من هم به عنوان کاپيتان فقط مي‌توانم بگويم از مردم شيراز و هواداران عذرخواهي مي‌کنم.

معدنچي در مورد اينکه چه شخصي باعث ناکامي فجر سپاسي شده و آيا کادر فني در اين زمينه نقش اول را دارد يا خير گفت: زماني که تيم نتيجه نمي‌گيرد همه مقصر هستند. شخص خاصي را نمي‌توان در اين زمينه مقصر دانست. همه ناراحت هستند و به يک اندازه سهم دارند. من پس از اتفاقاتي که در ديدار مقابل ملوان رخ داد و از زمين بازي اخراج شدم به گونه‌اي توسط ياوري کنار گذاشته شدم. تنها صحبت من اين است که همه بيايند حرف خود را بزنند. کسي نگويد تيم را من نبستم، تيم براي من نبود و بهانه‌ها و صحبت‌‌هاي ديگري را مطرح کند.

وي در مورد اينکه آيا با تغيير و تحولات در تيم فجرسپاسي مي‌توانست نتيجه بهتري بگيرد تأکيد کرد: صد در صد اين‌گونه است. تغيير و تحولات مي‌توانست شرايط را بهتر کند. فکر مي‌کنم ياوري در هفته‌هاي هفتم و هشتم سرمربي فجر شد و ما فکر مي‌کرديم حداقل از تجربه او مي‌توانيم خيلي استفاده کنيم و کمک زيادي به ما کند اما واقعا اين اتفاق رخ نداد. نمي‌خواهم همه تقصيرها را گردن ياوري بيندازم. ما هم اشتباهاتي داشتيم در واقع به خودمان باختيم. بايد صادق باشيم و صحبت‌هاي خود را منطقي و مردانه بيان کنيم.

وي افزود: نبايد مسائل را کتمان کنيم. بياييم حقايق را به هواداران بگوييم. اگر بخواهيم بحث مديريتي و مسائل مالي را فاکتور بگيريم کادر فني و بازيکنان نقش مهمي در اين موضوع داشتند. اگر کسي بخواهد زير اين مسئله بزند آدم بي‌وجداني است. بيايد و اشکالات خود و ديگران را بازگو کند و بگويد نتوانستم کمک حال تيم باشم نه اينکه بخواهد مشکلات را گردن ديگران بياندازد و بگويد من تيم را نبستم.

هافبک تيم فوتبال فجرسپاسي در مورد فصل آينده خود گفت: من پس از بازي با جعفري صحبت کردم و به او گفتم با وجود اينکه تاکنون در ليگ يک بازي نکرده‌ام اما به خاطر عذاب وجداني که دارم و نتوانستم به تيم کمک کنم حاضرم فصل آينده در فجر سپاسي بازي کنم.





googlereader

googleplus

stumbleupon

digg

cloob

twitter

facebook

جمعه 1393/02/12 14:48





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن