تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):خدا را بسيار ياد كنيد و هميشه به ياد مرگ باشيد و قرآن زياد بخوانيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816392579




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مفاد عجیب و غریب قرارداد علی دایی با پرسپولیس افشا شد


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز:
مفاد عجیب و غریب قرارداد علی دایی با پرسپولیس افشا شد
مدیرعامل جدید پرسپولیس اولین چالش جدی‌اش بدهی ۷۰ میلیاردی باشگاه است و بعد از آن هم باید با قرارداد سنگین و عجیب دایی کنار بیاید. حکایت عجیبی است قراردادهایی است که ابتدای فصل در پرسپولیس بسته شده است. در جدیدترین سریال قراردادهای میلیاردی شنیدیم قرارداد ۱٫۷۵۰ میلیاردی علی دایی به نحوی است که سالی ۵۰۰ میلیون هم به آن اضافه می‌شود و این توافقی است که بین رویانیان و دایی انجام شده بود.


بر اساس این توافق دایی برای سال اول ۱٫۷۵۰ میلیارد تومان گرفت و می‌تواند سال دوم ۲٫۲۵۰ میلیارد و سال سوم ۲٫۷۵۰ میلیارد تومان بگیرد!


با توجه به موافقت ضمنی مسئولان باشگاه با علی دایی کارشناسان حقوقی می‌گویند مدیرعامل جدید پرسپولیس می‌تواند این قرارداد را بر هم بزند و اصلا دایی را نخواهد چون هیئت مدیره عوض می‌شود و مدیر جدید هم الزامی به همکاری با دایی ندارد.


از طرفی فعلا پرسپولیس همچنان زیر نظر وزارت ورزش اداره می‌شود و آن‌ها هم اصلا زیر بار پرداخت‌های آنچنانی و میلیاردی نمی‌روند. با شناختی که از دایی داریم مطمئن هستیم که او اگر پول خوبی نگیرد در پرسپولیس نمی‌ماند و کار نمی‌کند.


حالا این‌که چرا رویانیان چنین قرارداد عجیبی با دایی بسته را باید از خودش پرسید. او فعلا ممنوع‌التصویر است و چند صباحی است که حتی روی خط برنامه‌های ورزشی سیما هم نیامده و فقط با یک خبرگزاری خاص مصاحبه می‌کند.


به نظر می‌رسد رویانیان که هنگام عقد قرارداد با دایی به شدت جوگیر شده بود تمام خواسته‌های او را قبول کرده و هرچه دایی خواسته را امضا کرده است؛ حتی بسیاری از بازیکنان مورد نظر سرمربی پرسپولیس هم جذب شدند، به طوری که باشگاه برای جذب خلعتبری زیر بار قرض شدیدی رفت و تا کمر خم شد.


جالب این‌که هنوز هم ماجرای عجمان و بدهی پرسپولیس بر سر ماجرای خلعتبری ادامه دارد. از جوگیر شدن رویانیان همین بس که وقتی اجازه نداد دهنوی به سپاهان برود و او را به تهران آورد احساس کرد آندره پیرلو را تور کرده و با او قراردادی ۱٫۲ میلیاردی بست؛ البته کیفیت فنی دهنوی را هم که همه در طول فصل دیدند!


رحیمی مدیرعامل جدید پرسپولیس اولین چالش جدی‌اش بدهی ۷۰ میلیاردی باشگاه است و بعد از آن هم باید با قرارداد سنگین و عجیب دایی کنار بیاید. مگر آن‌که این مدیرعامل قید دایی و دستیارانش را بزند و با یک مربی دیگر کار کند.


قرارداد علی دایی در لیگی که گذشت حتی از قرارداد قلعه‌نویی و کرانچار هم بیشتر بود و خیلی‌ها عقیده دارند پرسپولیس با مهره‌هایی که داشت حتی می‌توانست قهرمان شود هر چند که خود دایی به نایب قهرمانی و کسب سهمیه آسیا راضی است و می‌گوید تیم ششم جدول را تحویل گرفته بود و دوم تحویل داد.


رویانیان تا امروز حاضر نشده توضیحات قانع‌کننده‌ای درباره قرارداد علی دایی بدهد و افکار عمومی همچنان این سوال را مطرح می‌کند که آیا دایی باید برای ۳ سال حدود ۶ میلیارد تومان بگیرد؟!




1393/2/12





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 56]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن