تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):پرخورى و سستى اراده و مستى سيرى و غفلت حاصل از قدرت، از عوامل بازدارنده و كند كننده ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820405496




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نماینده پارلمان ایتالیا: ایران قدرتمند فرصتی بزرگ برای همه است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

نماینده پارلمان ایتالیا: ایران قدرتمند فرصتی بزرگ برای همه است رم - ایرنا - نماینده پارلمان ایتالیا با تاکید براهمیت گفت وگو میان ایران و جامعه بین المللی گفت: ایران قدرتمند به عنوان یک فرصت بزرگ برای همه می تواند به حفظ صلح، ثبات و تقویت اقتصادی منطقه نیز کمک کند.


ˈاراسمو پالاتزوتوˈ نماینده پارلمانی حزب چپگرای sel (چپ، اکولوژی آزادی) و عضو گروه دوستی پارلمانی ایتالیا و ایران درآستانه سفر به همراه هیات پارلمانی ایتالیا به ایران، در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار ایرنا در رم گفت: یک ایران قدرتمند که از نظر سیاسی توان سخن گفتن با جهان را دارد، فرصت بزرگی برای همه است، چرا که می تواند به حفظ صلح و ثبات و تقویت اقتصادی تمام منطقه که دچار بی ثباتی بزرگ سیاسی شده، کمک کند.
وی افزود: جمهوری اسلامی ایران کشور بزرگ تاریخی است که از نظر قدرت اقتصادی محور منطقه خاورمیانه محسوب می شود.
وی گفت: دگرگونی بوجود آمده در سیاست های جمهوری اسلامی ایران در پی انتخاب حسن روحانی رییس جمهوری، فرصتی بزرگ و نقطه عطفی برای ملت ایران و جامعه بین المللی است.
وی افزود:دوره جدید سیاسی درایران، از نظر توان گفت وگو با جامعه بین المللی و همکاری ها درخصوص برنامه هسته ای، شرایط مدنی و حقوق بشر در این کشور، فرصتی برای مردم ایران و جامعه بین المللی است که به عقیده من دولت ایتالیا نیز باید از آن حمایت کند.
این نماینده پارلمانی ایتالیا ضمن تاکید بر نقش موثر پارلمان ها در تحکیم روابط میان ایران و ایتالیا گفت: هدف از این سفر چهار روزه (12تا 15اردیبهشت) آغاز گفت وگوها برای همکاری ها، نه فقط از طریق دولت ها بلکه از طریق نیروهای سیاسی در پارلمان است و امیدوارم که روابط میان ایران وغرب همواره بهبود و توسعه یابد زیرا تنها از طریق گفت و گو می توان اختلافات گذشته را حل کرد وجامعه غرب نیز می تواند با کمک تاریخ و فرهنگ و منابع بزرگ ایران غنی شود.
وی گفت: من انتظارات زیادی از این سفر دارم و فکر می کنم که شناخت مستقیم فرآیندها و شواهد رو به تکامل در ایران، در قبال نظرات و تصویری که از ایران در غرب وجود دارد ، اساسی است و امیدوارم دیدارها و گفت و شنودها از فرایندهای مهم در ایران به ما اجازه دهند تا روابط دراز مدت، محکم تر و با ثبات تری داشته باشیم.
پالاتزوتو افزود:علایمی که امروز از ایران می رسند، مثبت بوده و دوره جدید سیاسی در این کشور عملا برخی رویدادها که در گذشته باعث نگرانی جامعه بین المللی شده بود را بایگانی کرده است.
سفرچهار روزه هیات پارلمانی ایتالیا به ایران که از امروز آغاز می شود، در جهت گسترش روابط اقتصادی، سیاسی و فرهنگی میان دو کشور است.
ˈپیئر فردیناندو کازینیˈ رییس کمیسیون خارجی مجلس سنای ایتالیا نیز که در ماه های اخیر در راس هیاتی به ایران سفر کرده بود بر توسعه روابط اقتصادی، فرهنگی و سیاسی تاکید دارد.
این هیات پارلمانی ایتالیا در سفر به ایران با برخی مقامات عالی رتبه کشورمان دیدار و گفت وگو می کند.
اروپام ** 2171 ** 1064
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




12/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن