تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اى مؤمن! به تحقيق اين دانش و ادب بهاى جان توست پس در آموختن آن دو بكوش كه هر چه بر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820785191




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نماینده پارلمان جمهوری آذربایجان همکاری ایران و جمهوری آذربایجان را عالی توصیف کرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

نماینده پارلمان جمهوری آذربایجان همکاری ایران و جمهوری آذربایجان را عالی توصیف کرد باکو- ایرنا ˈ جوانشیر پاشازاده ˈ نماینده مجلس ملی جمهوری آذربایجان در اظهار نظر پیرامون روابط ایران و جمهوری آذربایجان ، همکاری دو کشور را عالی توصیف کرد.


به گزارش ایرنا ، این نماینده پارلمان جمهوری آذربایجان در مصاحبه با پرتال خبری ˈپوبلیکا .آذˈ با یادآوری دیدار سال گذشته هیات آذری با رهبر معظم انقلاب اسلامی و اشاره به بیانات ایشان درباره روابط برادرانه میان دو کشور، افزود: در حال حاضر مناسبات بین ایران و جمهوری آذربایجان عادی است ، ولی برخی ها بدنبال مانع تراشی هستند.
وی گفت: ایران 75 میلیون نفر جمعیت دارد. از این رو دوستی بین جمهوری آذربایجان و ایران، به نفع ما است و این سیاستی است که در عمل هم خود را نشان داده است.
نماینده پارلمان جمهوری آذربایجان افزود : رئیس جمهوری آذربایجان نیز بارها اعلام کرده است که ما باید با همه کشورها، از جمله با ایران روابط خوبی برقرار کنیم. از این منظر، من هم همکاری بین این دو کشور را عالی ارزیابی می کنم.
پاشازاده با اشاره به روابط نزدیک و خویشاندی اهالی مناطق جنوبی این کشور با مردم ایران ، گفت: ایران تحولات جمهوری آذربایجان را از نزدیک دنبال می کند و برقراری امنیت و ثبات در کشورمان را به نفع خود می داند.
خاورم*1206**1566
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




28/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن