تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):روزه و حج آرام‏بخش دل‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820309699




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

واعظی:مراجع و مردم دل خوشی از اختلافات مسئولان ندارند/ وحدت سران قوا سرمایه خوبی است


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز:
واعظی:مراجع و مردم دل خوشی از اختلافات مسئولان ندارند/ وحدت سران قوا سرمایه خوبی است

واعظی:مراجع و مردم دل خوشی از اختلافات مسئولان ندارند/ وحدت سران قوا سرمایه خوبی است
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: مردم و مراجع تقلید هیچ گاه دل خوشی از دورانی که در راس هرم مشکلات وجود داشت ندارند و دود این مسائل به چشم مردم می‌رود.
به گزارش نامه نیوز، محمود واعظی شامگاه پنجشنبه در دیدار با آیت‌الله العظمی ناصر مکارم شیرازی اظهار کرد: دولت بعد از اینکه روی کار آمد مهمترین کاری که دنبال کرد موضوع رسیدگی به معیشت مردم بود، البته محدودیت های اقتصادی و مشکلات هنوز وجود دارد ولی تلاش دولت این است تا جایی که امکان دارد فشار را بر مردم کم بکند. وی اضافه کرد: سال گذشته تورم در حدی کنترل شد و بنای دولت این است که امسال با اجرای برنامه‌ها و سیاست هایی، شرایط رکودی که همراه تورم شده را با اجرای پروژه های در استان ها تغییر دهد. واعظی به اجرای طرح هدفمندی یارانه ها اشاره کرد و گفت: دولت معتقد است وقتی پول وارد جامعه شود تورم بالا می‌رود بنابراین تصمیم گرفت از مردم بخواهد آن عده ای که نیازمند دریافت یارانه نقدی نیست انصراف بدهند. وحدت سران سه قوا وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات سامان بخشیدن به تولید و توجه به سلامت را از برنامه های دیگر دولت ذکر کرد و گفت: دولت برای کسانی که از نظر معیشتی با مشکلات بیشتری مواجه هستند و تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی می باشند چند دوره سبد کالا در نظر گرفته است. وی معتقد است که بعد از انتخابات ریاست جمهوری همبستگی خوبی بین مردم ایجاد شده و در این رابطه اظهار کرد: اکنون سران سه قوه تحت امر مقام معظم رهبری با هم وحدت و صمیمیت دارند و این صمیمیت در بین مردم جاری شده و این سرمایه خوبی است که بتوانیم مشکلات مردم را در زمان کوتاه تری برطرف کنیم. تبلیغات منفی علیه دولت واعظی از تلاش عده ای برای دروغ پردازی و تبلیغات منفی علیه دولت خبر داد و افزود: برخی افراد مسائلی را به شخص رئیس جمهور یا اعضای هیئت دولت نسبت می دهند که اصلا وجود خارجی ندارد. وی با ذکر نمونه ای در این زمینه گفت: در مراسم روز زن که با حضور همسران سفیران جمهوری اسلامی برگزار شد هیچ کدام از حرف هایی که زده شد درست نبوده ولی خیلی برای رئیس جمهور تبلیغات منفی کردند.
وی گفت: امیدوارم با همه محدودیت ها و مشکلاتی که در کشور وجود دارد دولت به هیچ وجه وارد درگیری ها نشود. مردم و مراجع و حوزه های ما دل خوشی از دورانی که در راس هرم مشکلات وجود داشت ندارند و دود این مسائل به چشم مردم می رود. چهره مردم و نظام را تحقیر کرده بودند وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اظهار کرد: در ارتباط با مسائل خارجی به دلایل مختلف چهره کشور و مردم ما را تحقیر کرده بودند. در آن زمان کسانی که به ایران می آمدند می‌دیدند که مردم ما چه مردمان باتمدنی هستند ولی در روابط خارجی از ادبیاتی استفاده می شد که معقول نبوده است. وی گفت: در حال حاضر با هدایت های مقام معظم رهبری در موضوع هسته ای و سایر امور، شرایط در کشور تغییر کرده و شاهد رفت و آمدهایی هستیم و در افکار عمومی از مردم و مسئولان ما به نیکی یاد می شود. واعظی تاکید کرد: در مسئله هسته ای چارچوبی که مقام معظم رهبری ترسیم فرمودند خط قرمزها مشخص شده و بقیه در اختیار وزارت خارجه است که در چارچوب آنچه رهبری تعیین کردند اقدام کند به طوری که منافع مردم و نظام تامین شود. نیاز 10 برابری به پهنای باند اینترنت واعظی با اشاره به سرعت بالای پیشرفت تکنولوژی و فناوری اطلاعات در دنیای امروز اظهار کرد: ما چه بخواهیم چه نخواهیم جوانان ما به این سمت کشیده شدند و فرصت هایی ایجاد شده که هم می شود از این فرصت ها استفاده کرد و هم اگر استفاده نکنیم عقب می‌افتیم. وی گفت: در این عرصه فرصت و تهدید در کنار هم است و وظیفه مسئولان است که فرصت ها را مدیریت و تهدیدها را برطرف کنند. وبه گزارش مهر، زیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تصریح کرد: پهنای باندی که تمام مراکز در قم برای نشر عقاید اسلامی در سراسر دنیا دارند 5 گیگا بایت است در حالی که درخواست اینها 48 گیگابایت یعنی 10 برابر وضع موجود است.



1393/2/12





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 60]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن