تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):حيا زينت اسلام است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813022316




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اجرای خط مترو به نظرآباداز خواسته های بحق مردم ومسئولان این شهرستان است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: فرماندارنظرآباد: اجرای خط مترو به نظرآباداز خواسته های بحق مردم ومسئولان این شهرستان است خبرگزاری پانا:فرماندارشهرستان نظرآبادگفت:یکی از مهم‌ترین پروژه‌هایی که دولت در استان البرز پیگیری کرده و با مدیریت دستگاه‌های اجرایی به صورت جدی در دست انجام بوده، احداث و تکمیل پروژه قطار شهری است.
۱۳۹۳ يکشنبه ۳۱ فروردين ساعت 09:17



                    به گزارش خبرگزاری پانا؛شهریار آقایی اظهار داشت: بر اساس اطلاعات و گزارش‌هایی که از سوی مسئولان ارائه شده، طرح احداث قطار شهری کرج و اتصال آن به مترو تهران و همچنین احداث خط ریلی کرج – هشتگرد به صورت ویژه در دستور کار دستگاه‌های مسئول است.
  فرماندارنظرآباد افزود: این در حالی است که احداث مترو برای نظرآباد در طرح‌های موجود پیش‌بینی نشده و مردم این شهرستان نیز انتظار دارند که آنها نیز بتوانند از امکانات بهره‌مند باشند.
   آقایی افزود: نظرآباد یکی از شهرستان‌های مهم استان البرز بوده و از نظر تولیدات صنعتی، کشاورزی جایگاه خوبی در استان البرزدارد.
  وی ادامه داد: از سوی دیگر نظرآباد یکی از شهرستان‌های مهاجرپذیر کشور و استان البرز به شمار می‌آید و با توجه به اینکه پروژه احداث مسکن مهر در این استان در دست انجام است، به زودی جمعیت نظرآباد افزایش می‌یابد.
  فرماندار نظرآباد گفت: با افزایش مهاجرت‌ها و همچنین اسکان در مسکن‌های مهر و با توجه به نزدیکی شهرستان به کرج و همچنین پایتخت، به طور قطع شاهد افزایش چشمگیر تردد‌های بین‌شهری مردم و ساکنان نظرآباد در آینده بسیار نزدیک خواهیم بود.
   آقایی تاکید کرد: بنابراین یکی از مهمترین طرح‌هایی که از همین امروز باید به فکر آن باشیم، احداث مترو در نظرآباد و اتصال آن به خط ریلی کرج – هشتگرد و به تبع آن برقراری ارتباط نظرآباد با مترو تهران است.
  وی بیان داشت: شهرستان نظرآباد در فاصله بسیار نزدیک و حدود 15 کیلومتری شهر جدید هشتگرد قرار دارد و می‌توان با احداث یک خط، این شهرستان را به مترو متصل کرد.
  فرماندار نظرآباد افزود: بنابراین مردم نظرآباد به دلیل مشکلاتی که دارند و ضرورت افزایش امکانات حمل و نقل عمومی، انتظار دارند که از این امکانات محروم نباشند.
  آقایی با اشاره به نیاز شهرستان به خط مترو گفت: این نیاز از سوی مدیریت شهرستان به دستگاه‌های اجرایی از جمله وزارت مسکن و شهرسازی اعلام شده و خوشبختانه نماینده محترم مردم در مجلس نیز پیگیری‌های بسیار خوبی در این زمینه دارند.
  وی در پایان اظهار داشت: انتظار داریم که مسئولان به درخواست‌های به حق مردم به ویژه نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی توجه جدی داشته و بتوانیم امکانات لازم برای احداث قطار شهری در نظرآباد را فراهم و با اخذ مجوزهای لازم این پروژه را در نظرآباد نیز اجرا کنیم.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 59]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن