تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس يك روز ماه رمضان را (بدون عذر)، بخورد - روح ايمان از او جدا مى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815034728




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

˝پانا˝قدرشناس پرچمداران تعلیم و تربیت


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: به مناسبت آغاز هفته معلم؛ ˝پانا˝قدرشناس پرچمداران تعلیم و تربیت خبرگزرای پانا: معلمان پرچمداران و سنگر بانان سنگر تعلیم و تریبت هستند .
۱۳۹۳ جمعه ۱۲ ارديبهشت ساعت 11:04



به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا، دوازدهم اردیبهشت ماه سالگرد شهادت اسوه معلمان ، استاد شهید مرتضی مطهری و روز عزیز معلم و سرآغاز هفته بزرگداشت مقام معلم است.انتخاب و تعیین این روز برای تجلیل از نقش و جایگاه آموزگاران و معلمان شریف جامعه که برای تعلیم و تربیت نسل انقلاب اسلامی و مدیران و شهروندان آینده نظام تلاش می نمایند بسیار حائز اهمیت است. الگوپذیری از استاد اندیشمند شهید مطهری (که به سخن بنیانگزار انقلاب اسلامی ، حضرت امام خمینی"ره"همه ی آثارشان مفید و ارزشمند است و عمر شریفشان را در مجاهدت های علمی و فرهنگی صرف گردیده)اولین ویژگی و برجستگی این انتخاب است.
معلمان شریف ما در پرتو اندیشه های ناب و ژرف این استاد بزرگ می توانندراه روشن تعلیم و تربیت را دریابند و با استخراج بهترین روش های شناختی و معرفتی در مسیر رشد اندیشه ها و شکوفایی استعدادها اهتمام ورزند.
از دیگر ویژگی های این مناسبت ، یادآوری  از مقام والای معلمان و تشکر و سپاس از تلاش  و کوشش های مخلصانه آنان است.
"خبرگزاری پانا"به سهم خود به عنوان رسانه ای دانش آموزی که ماهیتی مدرسه ای  و تربیتی دارد ، ضمن تبریک این روز شکوهمند به همه آموزگاران،دبیران ، مدیران و فرهنگیان عزیز خواهد کوشید تا نقش خود را در انعکاس اخبار فعالیت ها و برنامه ها و بازتاب اندیشه ها و تراوش های فکری این قشر کوشا و موثر اجتماع ایفا نماید و خبرنگاران جوان و دانش آموز خود را نیز در این طریق خطیر به فعالیت دعوت کند.
اعضای پانا و خبرنگاران دانش آموز که همگی به شاگردی استادان خود افتخار می کنند به جد خواهند کوشید تا هماره خود را در کنار آنان احساس کنند و به عنوان شاگردان و همراهانی کوچک قدردان زحمات و خدمات آنان باشند.
بویژه در سال جاری که مقام معظم رهبری پس از موضوع اقتصاد،فرهنگ را به عنوان مهم ترین مساله برای توجه و مراقبت همگان تبیین فرمودند.چنانچه با عزم ملی و مدیریتی جهادی ، فرهنگ جامعه به مرتبه رشد و شکوفایی نایل آید؛سایر مشکلات نیز به تدریج از میان خواهد رفت.بی شک در این میان نقش آموزش و پرورش ، مدرسه و معلمان عزیز ما بی بدیل خواهد بود.
محمدکاظم دهقانی/خبرگزاری پانا
 


نظر شما
نام :   پست الکترونیکی :   نظر شما :   کد امنیتی:



       












پر بازدیدترین
خوان فران تنها از یک بازی محروم شد10:10تشکیل کارگروهی برای احیای دانشگاه تربیت معلم/پیشنهاد تهیه سند همکاری برای استفاده ازفضای سبز مدارس1:10تردید سرمایه گذاران در ساخت و ساز با اخذ مالیات از خانه های خالی9:20پیام رییس‌جمهوری به مناسبت گرامیداشت روز معلم2:4رئیس جمهور با خانواده شهید مطهری دیدار کرد3:28اعزام کاروان‌های دانشجویان مجرد به عمره آغاز شد/ 29 اردیبهشت؛ پایان اعزام کاروان دانشگاهیان7:15خدمات طرح بیمه سلامت همگانی تفاوتی با سایر بیمه‌ها ندارد/ زمان دریافت دفترچه بیمه متقاضیان7:51 اجرای قانون افزایش مرخصی زایمان/رایزنی دولت برای تخصیص اعتبار 7:20توقف طرح های عمرانی بازار آهن آلات را راکد کرد8:8اعلام زمان توزیع کارت‌های مدت‌دار مترو و اتوبوس 7:42

روزهفتهماه

آخرین اخبار (22)
دیوید بکهام نامزد دریافت جایزه کتاب ورزشی بریتانیا شد 9:42 300 سکه عتیقه متعلق به اوایل دوران اسلام کشف شد 9:35 برنامه های ویژه بزرگداشت هفته معلم 9:31 پرهیزازسیاسی کاری موجب آرامش درآموزش و پرورش شده است 9:28 رعایت الگوی اقتصاد مقاومتی در برگزاری نهمین جشنواره حکمت مطهر 9:27 تردید سرمایه گذاران در ساخت و ساز با اخذ مالیات از خانه های خالی 9:20 پیام مشترک نماینده ولی فقیه و استاندار مازندران 9:17 تداوم درخشش بانوان کشورمان در ژاپن/ استونی هم حریف ایران نشد 9:15 ˝پانا˝قدرشناس پرچمداران تعلیم و تربیت 9:12 استفاده از فضای مجازی در امر سواد آموزی نیازمند طرح و برنامه است 9:0

کاریکــاتور

بدون شرح


فیلم

بچه ها


گــزارش تصــویری













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 114]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن