تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):حق را بگو اگر چه نابودى تو در آن باشد، زيرا كه نجات تو در آن است... تقواى ال...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821182112




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بصیرت و حرکت حول محور رهبری رمز موفقیت ملت ایران است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > جنوب > بوشهر احمدی عنوان کرد:
بصیرت و حرکت حول محور رهبری رمز موفقیت ملت ایران است
جم - خبرگزاری مهر: نماینده مردم شهرستان‌های جنوبی استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: بصیرت و حرکت حول محور رهبری رمز موفقیت ملت ایران است.



به گزارش خبرنگار مهر، موسی احمدی پنجشنبه‌شب در همایش تجلیل از خادمین شهدا در سخنانی با گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی سپاه به بررسی نام‌گذاری امسال توسط رهبری به نام سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی پرداخت. نماینده مردم شهرستان های جنوبی استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: مدیران و مسئولان فرمایشات رهبری را ابتدا در مقام تئوری و نظریه برای آگاه‌سازی جامعه بیان کنند و پس از آگاه‌سازی جامعه، دیدگاه رهبری را عملیاتی کنند.

وی افزود: رهبری در سال‌های اولیه انقلاب با تذکرات گام به گام درباره مسائل فرهنگی و هشدارهایی تحت عناوینی مثل ناتوی فرهنگی، شبیخون فرهنگی، جنگ نرم دشمن و... سعی در آگاه سازی جامعه داشتند ولی متاسفانه کوتاهی‌هایی صورت گرفت و بعد از 34سال از انقلاب شکوهمند ایران، امسال با نامگذاری فرهنگ بار دیگر، رهبری این مسئله مهم را به مردم ومسئولین گوشزد کردند. احمدی با گرامیداشت روز معلم، شهید مطهری را از بزرگترین نظریه پردازان و دلسوزان فرهنگی انقلاب اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: این جمله امام خمینی(ره) که "همه آثار مطهری مفید هستند" تاکیدی بر ارزشمندی آثار این استاد حوزه و دانشگاه بود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود عنوان داشت: ملت و جامعه‌ای که بخواهد عزت دنیا و آخرت کسب کند باید در سه شاخصه بیندیشد که عبارتند از شناخت و معرفت دین، تدبیر و مدیریت زندگی، ایستادگی و صبر در مشکلات. دشمنان به دنبال ضربه‌زدن به درخت تنومند ولایت فقیه و رهبری هستند نماینده مردم شهرستان‌های جنوبی استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی دهه اول انقلاب را تقابل دو دیدگاه ناب دینی و دیدگاه الحادی و غیردینی دانست و از نقش موثر شهید مطهری در این مبارزات فکری گفت. احمدی ضمن تجلیل از مقام شامخ معلمان و اساتید خاطرنشان کرد: معلمان و اساتید باید در گفتار و مقام عمل، آداب و اخلاق اسلامی در دانش اموزان و جامعه نهادینه کنند.

وی در ادامه بصیرت و حرکت حول محور رهبری را عامل پیشرفت، توسعه و اقتدار کشور دانست و تصریح کرد: همه باید در چارچوب سیاست‌های رهبری حرکت کنند. احمدی ادامه داد: باید همه با توجه به چشم‌اندازها و سیاست‌های ابلاغی رهبری برای توسعه واقتدار همه جانبه کشور  بکوشند. در ادامه مراسم از خادمین شهدا، دست اندرکاران برگزاری دومین یادواره شهدای شهرستان جم و فعالان راهیان نور تقدیر شد.




۱۳۹۳/۲/۱۲ - ۱۰:۵۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن