تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس سه روز آخر ماه شعبان را روزه بگيرد و به روزه ماه رمضان وصل كند خداوند ثواب روزه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815422284




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دولت موقت اوکراين کنترل شرق اين کشور را از دست داد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ (۲۱:۲۸ب.ظ)
دولت موقت اوکراين کنترل شرق اين کشور را از دست داد الکساندر تورچينف، رئيس جمهور موقت اوکراين اذعان کرد که دولت مرکزي کنترل بخش‌هايي از شرق کشور را از دست داده است.
به گزارش خبرنگار بين الملل خبرگزاري موج، دولت مرکزي اوکراين رسماً اذعان کرده که کنترل بخش‌هايي از کشور را از دست داده است.
بر اساس اين گزارش، الکساندر تورچينف، رئيس جمهور موقت اوکراين در پي اين حادثه نيروهاي امنيتي را به ناكارآمدي متهم و همزمان اعتراف کرد که دولت مرکزي کنترل بخش‌هايي از شرق کشور را از دست داده است.
شبه‌نظاميان جدايي‌طلب طرفدار روسيه گذشته (چهارشنبه) به چند ساختمان دولتي در شهر لوهاسنک يورش بردند و آنها را بدون هيچ‌گونه مقاومتي از سوي نيروهاي امنيتي تصرف کردند
اين در حالي است که آرسني ياتسنيوک، نخست وزير اوکراين، اعلام کرده است که در 25 مه همه‌پرسي درباره ي تماميت ارضي کشور و انتخابات رياست‌جمهوري را برگزار مي‌کند.
اين گفته‌ها يک روز پس از آن بيان مي‌شود که جدايي‌طلبان در دومين مرکز يک استان در اوکراين، در شهر لوهانسک، ساختمان‌هاي دولتي را تصرف کردند. به گفته ي مقام‌هاي دولت اوکراين پليس در برابر اين رخدادها واکنشي نشان نداده است.
جدايي‌طلبان هوادار مسکو تاکنون در ده شهر واقع در شرق اوکراين، ساختمان‌هاي دولتي را تصرف کرده‌ و جلوي آنها سنگر بسته‌اند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن