تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 4 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):هيچ شفيعى براى زن نزد پروردگارش نجات بخش تر از رضايت شوهرش نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818147883




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آموزشهاي مهارتي به بيش از 700 هزار نفر در سال


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ (۱۴:۶ب.ظ)
آموزشهاي مهارتي به بيش از 700 هزار نفر در سال مدير كل دفتر آموزش در صنايع سازمان آموزش فني و حرفه اي كشور در آئين گشايش مركز جواركارگاهي شركت توزيع نيروي برق استان آذربايجان غربي گفت: آموزش بدون عمل كارايي ندارد.


به گزارش خبرنگار خبرگزاري موج؛ سعيد زماني افزود: امروزه در اغلب کشورهاي توسعه يافته و در حال توسعه، آموزش هاي فني و حرفه اي اهميت بسيار زيادي پيدا کرده است و در برنامه ريزي توسعه کشورها نقش راهبردي ايفا مي کند.
زماني با اشاره به سياست هاي كلي اشتغال ابلاغي از سوي مقام معظم رهبري و همچنين طراحي و تدوين «نظام جامع مهارت و فناوري»، رسالت سازمان آموزش فني و حرفه اي كشور را در عرصه نقش آفريني در حوزه هاي مهارتي، حساس تر دانست و گفت: سازمان آموزش فني و حرفه اي كشور به عنوان يگانه متولي آموزش هاي فني و حرفه اي غير رسمي، گامهاي مهمي را در اين عرصه برداشته و نقش مهمي را در عرصه اشتغال و مهيا سازي نيروي كار ايفا کرده است.
مدير کل دفترآموزش در صنايع سازمان آموزش فني و حرفه اي کشور با اشاره به تدوين نظام جامع مهارت و فناوري گفت : عدم وجود متولي مهارت از معضلات کشور بود که خوشبختانه تدوين و ابلاغ نظام جامع مهارت و فناوري ، متولي آموزشهاي مهارتي را مشخص نمود.
وي افزود : اولين چيزي که در سازمان آموزش فني و حرفه اي مطرح است ، تدوين استانداردهاي آموزشي است و شوراي برنامه ريزي درسي تا كنون بيش از 3 هزار استاندارد آموزشي تدوين نموده است.
زماني با اشاره به فعاليت 700 مركز آموزش فني و حرفه اي در كشور گفت: سالانه بيش از 200 هزار نفر در بخش دولتي آموزش هاي فني و حرفه را فرا مي گيرند.
وي در ادامه با اشاره به فعاليت 13 هزار آموزشگاه فني و حرفه اي آزاد در سطح كشور افزود: سالانه بيش از 500 هزار نفر در بخش مؤسسات كارآموزي و آموزشگاههاي فني و حرفه اي آزاد آموزشهاي مهارتي را فرا مي گيرند.
زماني خاطرنشان كرد : در حال حاضر در 31 شهرك صنعتي ، مركز ارتقاي مهارت نيروي كار فعال است و تربيت نيروي انساني صنايع را برعهده دارند.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 108]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن