تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زبان مؤمن، در پشت دل اوست و دل منافق، در پشت زبان او، زيرا مؤمن هرگاه بخواهد سخنى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819923676




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سفیر اوگاندا : ایران ظرفیت های خوبی برای توسعه گردشگری ورزشی دارد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

سفیر اوگاندا : ایران ظرفیت های خوبی برای توسعه گردشگری ورزشی دارد اصفهان - ایرنا - سفیر اوگاندا در ایران گفت: کشور ایران ظرفیت های خوبی برای توسعه گردشگری ورزشی دارد اما این رشته کمتر مورد توجه ایرانی ها قرار گرفته است.


به گزارش ایرنا، « محمد احمد کیسوله » روز پنجشنبه در اولین سمپوزیوم بین المللی فرصت ها و چالش های سرمایه گذاری گردشگری ورزشی در ایران در دانشگاه خوراسگان اظهار کرد: سرمایه گذاری برای ورود گردشگران خارجی در ایران نسبت به گردشگری داخلی کمتر مورد توجه قرار گرفته است.
وی از ایران به عنوان کشوری بزرگ و گسترده نامبرد و تصریح کرد: هر منطقه از ایران شرایط مناسبی برای گردشگری دارد و هر یک از این مناطق می توانند برای سرمایه گذاری در گردشگری ورزشی مورد توجه قرار گیرد.
سفیر اوگاندا در تهران، ارتباط ایران با کشورهای مختلف جهان را در رونق صنعت گردشگری کشورمان بسیار مهم دانست و تصریح کرد: وزارت امورخارجه ایران تلاش های خود را برای برقراری ارتباط با کشورهای مختلف و استفاده از ظرفیت های ایران برای توسعه صنعت توریسیم به کار گرفته است.
وی توجه به زیرساخت ها را در رونق صنعت گردشگری بااهمیت دانست و افزود: صنعت گردشگری با بخش های دیگر اجتماع از جمله بهداشت و درمان، حمل و نقل و امنیت ارتباط مستقیم دارد.
کیسوله در عین حال تاکید کرد: سفارت اوگاندا در تهران تلاش دارد تا با همکاری وزارت امور خارجه ایران موانع موجود بر سر راه توسعه ارتباط با اوگاندا از جمله تبادل گردشگر را برطرف کند.
اولین سمپوزیوم بین المللی « فرصت ها و چالش های سرمایه گذاری گردشگری ورزشی » روز پنجشنبه با حضور سفرای کشورهای اوگاندا و کنیا در ایران، در دانشگاه آزاد اسلامی خوراسگان برگزار شد.
شناسایی ظرفیت ها، منابع و مناطق مستعد سرمایه گذاری در زمینه گردشگری ورزشی ، شیوه های جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی در گردشگری ورزشی ، اشتغال زایی و کارآفرینی در صنعت گردشگردی ورزشی ، ارتقای دانش ، توانمندی و مهارت های کاربردی و عملیاتی فعالان مرتبط در این حوزه ، افزایش مشارکت بخش خصوصی ، انجمن ها و سازمان های غیر دولتی در توسعه گردشگری ورزشی از جمله اهداف برگزاری این سمپوزیوم یک روزه است.
پ / 7132
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




11/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 91]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن