تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس به خاطر خداى سبحان از چيزى بگذرد، خداوند بهتر از آن را به او عوض خواهد داد. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815207271




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

درآمدهای نفتی باید در بخش تولید هزینه شوند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > تهران گروسی تاکید کرد:
درآمدهای نفتی باید در بخش تولید هزینه شوند
قدس - خبرگزاری مهر: نماینده مردم شهرستانهای قدس، ملارد و شهریار در مجلس شورای اسلامی گفت: استفاده درست از درآمد منابع نفتی هزینه شدن در بستر تولید کشور است، در این صورت موفقیت حاصل می شود نه با خام فروشی منابع طبیعی که جز ضرر چیزی برای اقتصاد کشور به همراه ندارد.



به گزارش خبرنگار مهر، حسین گروسی صبح امروز در جلسه شورای اداری قدس با تبریک روز کارگر و معلم اظهار داشت: احترام به کار و کارگر بارها در دین اسلام مورد تاکید قرار گرفته زیرا کار منشا رشد، تحول و حرکت در هر جامعه است.

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری از سال 86 به بعد در نامگذاری های سال به طور مکرر از اقتصاد یاد کرده اند، افزود: اقتصاد یکی از مسایل مهم کشور است و کارگران و کارفرمایان در اقتصاد کشور نقش بسیار پررنگی دارند، اگر هر فرد در جای خودش کارش را درست انجام دهد و فرهنگ کار در جامعه متعالی شود، مشکلات برطرف خواهد شد.

این مسئول ادامه داد: حال که در سال 93 رهبری اقتصاد و فرهنگ را در کنار هم قرار داده، همه مسئولان باید در راستای رشد اقتصاد و فرهنگ همزمان تلاش کنند، فرهنگ را می توان از کودکی و در مدارس به دانش آموزان آموزش داد تا در آینده نتیجه این فرهنگ سازی دیده شود.

گروسی عنوان کرد: ایران کشوری است که 11 درصد از منابع طبیعی دنیا را در خود جای داده و این در حالی است که تنها یک درصد از جمعیت جهان را شامل می شود، کشوری که چنین منابع قوی دارد نباید رشد اقتصادش منفی 2/5 درصد باشد، اگر به اقتصاد مقاومتی و تولید داخلی توجه شود مشکلات کاهش می یابند.

وی اظهار داشت: استفاده درست از درآمد منابع نفتی هزینه شدن در بستر تولید کشور است، در این صورت موفقیت حاصل می شود نه با خام فروشی منابع طبیعی که جز ضرر چیزی برای اقتصاد کشور به همراه ندارد، در سال اقتصاد و فرهنگ همه مسئولان و سازمانها باید با همکاری و هم افزایی به تولید ملی و داخلی توجه ویژه داشته باشند.

این مسئول افزود: در بخش اقتصادی اگر قوانینی مانند استفاده حداکثری از توان تولیدات داخلی، حمایت از فضای کسب و کار، تاسیس صندوق توسعه ملی و قانون هدفمندسازی یارانه ها که در دوره هشتم مجلس شورای اسلامی مصوب شده بودند، به درستی اجرا می شدند اکنون وضعیت اقتصادی کشور چنین نبود.

وی عنوان کرد: کشوری که بهترین دین و مذهب، مردم و منابع طبیعی را دارند، باید بتواند با بهترین برنامه ریزی در راستای رشد اقتصادی پیشرفت مطلوبی داشته باشد نه اینکه در زمینه کسب و کار در خاورمیانه بین 13 کشور مقام 13 را داشته باشد، بهبود وضعیت موجود همدلی و همکاری همه مسئولان را می طلبد.

در ادامه مراسم فرماندار شهرستان قدس اظهار داشت: روز 9 اردیبهشت مصادف بود با روز شوراها، از همه مسئولان ادارات درخواست می شود که تعامل خوبی ا اعضای شورا که تجلی اراده مردم هستند داشته باشند زیرا توجه به شوراها توجه به مردم و نظر آنها است.

نورمحمد فردی بیرانوند افزود: مقام معظم رهبری سال جاری را سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نامگذاری کرده، مسئولان باید روی تک تک کلمات این شعار تحلیل داشته باشند زیرا هریک از انها فلسفه خاصی دارد، در مجموع این گونه نتیجه گیری می شود که شرایط داخلی و خارجی و نیازهای مردم در این شعار تجلی پیدا کرده اند.

وی ادامه داد: وجه اشتراک شعارهای چند سال اخیر اقتصاد است و شعار دهه چهارم انقلاب نیز پیشرفت و توسعه است که باز ریشه در اقتصاد دارد، همچنین رهبری در سال گذشته روی اقتصاد مقاومتی تاکید ویژه کردند، اقتصاد مقاومتی تکیه بر تولیدات داخلی کشور است.

فردی عنونا کرد: سیاست دولت تدبیر و امید اجرای رهنمودهای مقام معظم رهبری در تمامی سطوح و عرصه های کشور است و تلاش می کند تا این شعار محقق شود، مسئولان هر شهر و شهرستان می توانند با هماهنگی و همکاری مقدمات پیشرفت های کشور را بوجود آورند.




۱۳۹۳/۲/۱۱ - ۱۵:۵۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 55]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن