تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه (مردم) امر به معروف و نهى از منكر نكنند، و از نيكان خاندان من پيروى ننمايند،...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815283178




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

یک مسوول بر توجه کیفی به استعدادهای پایه کشتی خراسان رضوی تاکید کرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

یک مسوول بر توجه کیفی به استعدادهای پایه کشتی خراسان رضوی تاکید کرد مشهد - ایرنا - دبیر هیات کشتی خراسان رضوی بر توجه بیشتر مسوولان و دست اندرکاران ذیربط به استعدادهای پایه و رده های سنی نونهالان و نوجوانان در رشته کشتی این استان تاکید کرد.


ˈحسین بذرافشانˈ روز پنجشنبه طی گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ورزشی ایرنا افزود: ورزش کشتی خراسان رضوی از توان بسیار در رده های سنی نونهالان و نوجوانان برخوردار است که عنایت به آنها زیربنای اصلی رشد و شکوفایی ورزش کشتی استان است.
وی گفت: برای رشد و شکوفایی این رشته ورزشی باید ضمن شناخت استعدادهای سنین پایه برای آنها برنامه ریزی اصولی انجام داد.
بذرافشان اظهار داشت: در بخش ورزش و از جمله کشتی خراسان رضوی به استعدادهای سنین پایه توجه لازم نمی شود و برخی حامیان مالی فعال تنها به تیم ها و رده سنی بزرگسالان توجه دارند.
دبیر هیات کشتی خراسان رضوی گفت: تیم های مزبور با صرف هزینه های بسیار و با جذب کشتی گیرانی از سایر استانها در رقابتهای لیگهای ملی حضور می یابند در حالی که این امر تاثیری در رشد و شکوفایی ورزش کشتی استان ندارد.
وی افزود: اگر 10 درصد این هزینه ها در بخش نونهالان و نوجوانان هزینه شود به طور یقین بازدهی بیشتری برای ورزش کشتی استان خواهد داشت.
وی توجه به استعدادهای رده های سنی پایه و نونهالان و نوجوانان را رویکرد مهم اقدامات و برنامه ریزی های هیات کشتی خراسان رضوی طی سال جاری ذکر کرد.
وی از برگزاری مسابقات کشتی آزاد در رده سنی نونهالان مشهد روز جمعه دوازدهم اردیهبشت ماه جاری با حضور 20 باشگاه در وزنهای 32، 35، 38، 42، 47، 53، 59، 66، 73 و 85کیلو گرم در سالن کشتی شادروان ˈمحمد علی صحراییˈ این شهر خبر داد و گفت: وزن کشی این رقابتها امروز در خانه کشتی خراسان رضوی انجام می شود.
دبیر هیات کشتی خراسان رضوی افزود: همزمان با این مسابقات و در محل برگزاری آن، رقابتهای کشتی انتخابی تیم خراسان رضوی در مقطع سنی بزرگسالان برای حضور در رقابتهای ملی در هشت وزن 57 تا 125 کیلو گرم برگزار می گردد.
وی خاطر نشان کرد: لیگ نونهالان باشگاههای کشتی مشهد هم طی سالجاری برگزار خواهد شد.
وی اظهار داشت: مسابقات کشتی فرنگی منطقه ای در رده سنی جوانان با حضور 18 تیم از استانهای خراسان رضوی، خراسان شمالی و خراسان جنوبی نیز در مشهد برگزار می شود.
وی برگزاری چند دوره رقابتهای قهرمانی پهلوانک ها، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان را از دیگر اقدامات هیات کشتی خراسان رضوی در سال جاری برشمرد.
بذرافشان گفت: یکی از کشتی گیران خراسان رضوی سی ام فروردین ماه جاری مقام سوم رقابتهای بین المللی در کشور آذربایجان را کسب کرد و سه نفر از کشتی گیران این استان نیز به رقابتهای روز جهانی کودک در تهران اعزام شدند که از میان آنان ˈمحمد حسن حسینیˈ مقام نخست را کسب کرد.
دبیر هیات کشتی خراسان رضوی افزود: همچنین پنج نفر از کشتی گیران این استان 16 اردیبهشت ماه جاری به رقابتهای سراسری جام شاهد در تهران اعزام می شوند./3
7490/664
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




11/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 63]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن