تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خداوند روزه را واجب كرد تا به وسيله آن اخلاص خلق را بيازمايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820006812




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اگر ساختار نظام بانکی اصلاح نشود دیگر کسی حاضر به سرمایه گذاری در بخش تولید نیست


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: اگر ساختار نظام بانکی اصلاح نشود دیگر کسی حاضر به سرمایه گذاری در بخش تولید نیست خبرگزاری پانا:رئیس مجمع قشر سازمان بسیج کارگری کردستان گفت: باید اصلاحاتی در ساختار نظام بانکی کشور صورت گیرد چون با این مقدار سودی که برای سپرده های سرمایه گذاری لحاظ می کنند دیگر کسی حاضر نیست ریسک کند و در بخش های تولیدی و صنعتی سرمایه گذاری کند.
۱۳۹۳ پنج شنبه ۱۱ ارديبهشت ساعت 08:09

به گزارش خبرگزاری پانا،"مصطفی باغبانیان" در مراسم گرامیداشت روز بسیج کارگری که در مجتمع فرهنگی هنری فجر سنندج برگزار شد گفت: کارگران هم از دولت و هم از اداراتی که مرتبط با کار هستند در خصوص توجه بیشتر و افزایش رفاه و وضعیت معیشتشان انتظاراتی دارند که انتظارات به جایی است. وی افزود: همه ما به نوعی با کارگر مرتبط هستیم بنابراین درک کارگر ساده است که باید این درک از حالت شعار خارج شده و جنبه عملیاتی پیدا کند. باغبانیان عنوان کرد: به دلیل اینکه ایران در معرض نا به خردی ها و تحریم های ظالمانه آمریکا و کشورهای اروپایی قرار دارد گفت: مقام معظم رهبری در پایان سال 92در سیاست های ابلاغی به سران سه قوه با محوریت اقتصاد مقاومتی و در شعار امسال نیز توجه ویژه به بحث اقتصاد مقاومتی دارند. رئیس مجمع قشر سازمان بسیج کارگری کردستان اظهار داشت: اقتصاد مقاومتی نوعی سیاست و مقاوم سازی در مقابل تحریم ها، تبعیض ها و بی عدالتی های دشمنان نظام است و هم باید با عزم ملی و مدیریت جهادی در این عرصه وارد شوند.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 56]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن