تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):ميان حق و باطل جز كم عقلى فاصله نيست. عرض شد: چگونه، اى فرزند رسول خدا؟ فرمود...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821257285




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هویت خودمان را از انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) گرفته ایم


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فرمانده قرارگاه عمار: هویت خودمان را از انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) گرفته ایم قم - ایرنا - فرمانده قرارگاه عمار گفت: ما هویت خودمان را از انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) گرفته ایم.


به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین ˈمهدی طائبˈ عصر چهارشنبه در همایش ˈکارگاه تداوم آموزشی سرگروه های مداح طرح صالحینˈ در حسینیه الغدیر مجتمع فرهنگی تربیتی ولایت قم با بیان اینکه امام راحل (ره) سه ماموریت را دنبال می کردند، اظهار کرد: یکی اینکه بساط سلطنت در کشور برچیده شود که این امر در 22 بهمن 1357 تحقق یافت و دیگری برقراری نظام جمهوری اسلامی بود که این امر نیز با رای 98 درصدی مردم در 12 فروردین 1358 محقق شد.
وی افزود: مطلب دیگری که امام خمینی (ره) آن را پیگیری می کردند این بود که پرچم این انقلاب را به دست صاحب اصلی آن امام زمان (عج) بسپارند و امروز دشمن به همین علت در مقابل ما ایستاده است.
وی با بیان اینکه ظهور حضرت ولی عصر (عج) یعنی اینکه همه سران استکبار باید بروند، خاطرنشان کرد: به همین علت است که همه دشمنان در یک جبهه واحد ایستاده اند تا ما را از بین ببرند.
وی در ادامه سخنان خود اظهار کرد: دشمن برای ضربه زدن به انقلاب و جلوگیری از تحقق این امر تلاش کرد تا اندیشمندان ما همچون شهیدان مطهری، دستغیب، باهنر و اشرفی اصفهانی را ترور کند.
وی با اشاره به اینکه دشمن 17 هزار نفر را در کشور ترور کرد، گفت: بالاخره با تشکیل سیستم امنیتی و حفاظتی ترورها در کشور متوقف شد و امروز آنها قادر به ترور نیستند.
وی گام دوم دشمن برای مقابله با انقلاب اسلامی را جنگ علیه ایران برشمرد که در هشت سال دوران دفاع مقدس نتوانست موفق بشود.
وی قدم سوم دشمن برای مقابله با ملت ایران را تحریم ها و محاصره های اقتصادی عنوان کرد و گفت: مردم ما در برابر سختی ها و مشکلات مقاوم شده اند از این رو تحریم های اقتصادی نیز تاثیری بر ملت ما ندارد.
طائب با بیان اینکه تحریم، ترور و جنگ نتوانست دشمن را به اهدافش برساند، گفت: امروز دشمن به دنبال تغییر فرهنگ ایران است تا دیگر ما دنبال زمینه سازی ظهور امام زمان (عج) نباشیم.
طائب با اشاره به اینکه ما گفته ایم که اسراییل باید از صفحه روزگار محو شود، گفت: دشمن برای گرفتن این فکر از ما به سخت افزار و نرم افزار نیاز دارد.
وی افزود: دشمن برای القای فکر خودش ابتدا به سخت افزار نیاز دارد و امروز ماهواره بعنوان یک ˈسخت افزارˈ است تا به وسیله آن فکر خود را به ما القا کرده و فرهنگ ما را تغییر دهند.
طائب در بخش دیگر سخنانش با بیان اینکه امام خمینی (ره) دستورات راهبردی ارایه داده اند، گفت: در غائله پاوه و یا شکستن حصر آبادان این دستورات راهبردی امام راحل (ره) بود که راهگشا شد.
وی محو شدن اسراییل از صفحه روزگار را یکی دیگر از راهبردهای امام خمینی (ره) برشمرد و گفت: امروز خنجر حزب الله لبنان زیرگلوی اسراییل مانده است.
طائب به مساله سوریه اشاره کرد و گفت: استکبار یک بیداری اسلامی قلابی در سوریه راه انداخت تا حکومت سوریه را به دست بگیرد اما نقشه آنها در سوریه به سرانجام نرسید و امروز گرفتار شده اند.
همایش ˈکارگاه تداوم آموزشی سرگروه های مداح طرح صالحینˈ امروز در مجتمع فرهنگی تربیتی ولایت قم آغاز به کار کرد و روز جمعه به کار خود پایان می دهد.
در این کارگاه آموزشی که با حضور 300 نفر از سرگروه های مداح خواهر بسیجی سراسر کشور، درحال برگزاری است؛ مباحث اخلاقی، توجیه طرح صالحین، آسیب ها و آفت های مجالس خواهران، بصیرت، فعالیت های فضای مجازی و ماهواره، اصول و روش های تربیت اسلامی، تبیین اهداف و ضوابط کارگاه آموزشی و سبک زندگی اسلامی، با حضور استادان حوزه و دانشگاه بیان می شود. ک/2
7406/ 553/ 3404
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




10/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 57]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن