تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ كس جز با اطاعت خدا خوشبخت نمى‏شود و جز با معصيت خدا بدبخت نمى‏گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812982683




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اپل طی ۱۸ ماه گذشته ۲۴ شرکت خریده!


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
اپل طی ۱۸ ماه گذشته ۲۴ شرکت خریده!




در هفته گذشته خبری انتشار یافت که شرکت اپل شرکتی کوچک خریداری کرده تا برای یک سری از پروژه هایش از آن بهره ببرد. اما امروز مشخص شد که در دوره زمانی کوتاه چندین شرکت را زیرمجموعه خود قرار داده است بر همین اساس تیم کوک، مدیرعامل این شرکت تایید کرد که اپل طی ۱۸ ماه گذشته ۲۴ شرکت را در زمینه‌ های مختلف خریداری کرده است.





بانکی دات آی آر: کوک در مورد این خرید ها گفت که این مسئله نشان می ‌دهد ما به دنبال شرکت‌ های مختلف می‌ گردیم تا آن‌ها را شکار کنیم.
 
مدیرعامل اپل در ادامه صحبت‌های خود گفته که این مسئله جزء اهداف اپل نبوده تا در زمینه خرید شرکت‌های مختلف رکورد ثبت کند یا بیشترین پول نقد را در این زمینه بپردازد. اما ما با این کار می‌خواهیم به شرکتی تبدیل شویم که محصولاتمان در جهان بالا‌ترین کیفیت را داشته باشند.
 
علاوه بر این، کوک اظهار داشت که شما از امروز می‌توانید اطمینان داشته باشد که ما به این قبیل خرید‌ ها باز هم ادامه می ‌دهیم. بسیاری از این خرید های بزرگ طی چند ماه گذشته تا اندازه ‌ای تایید شدند و تعدادی از این شرکت‌ ها که تحت مدیریت اپل درآمدند در زمینه دستگاه‌ ها و فناوری‌های پوشیدنی فعالیت می‌کردند.
 
شرکت اپل هنوز نخستین ساعت هوشمند خود، یعنی آی واچ را تولید نکرده است، اما با خرید های که اپل در طول یک سال گذشته انجام داده است، گفته می‌شود که تولید این محصول فقط به شایعات منتشر شده از سوی رسانه ‌های خبری محدود نمی ‌شود و این شرکت بزرگ فناوری برای تولید نهایی آن گام‌ های بلندتری برداشته است.
 
به طور حتمی این شرکت قصد دارد با محصولات با کیفیت جدیدش، همه طرفدارانش را سورپرایز کند و دوباره قدرت خود را به رخ رقیبانش بکشد.







تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۲۰:۱۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن