تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):همّت مؤمن در نماز و روزه و عبادت است و همّت منافق در خوردن و نوشيدن؛ مانند حيوانات. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820439524




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نماینده نمایشگاه کتاب فرانکفورت:حضور در نمایشگاه تهران فرصت مناسبی برای تعامل با ناشران ایرانی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

نماینده نمایشگاه کتاب فرانکفورت:حضور در نمایشگاه تهران فرصت مناسبی برای تعامل با ناشران ایرانی است تهران-ایرنا- نمایندگی نمایشگاه معتبر کتاب فرانکفورت شرکت در نمایشگاه کتاب تهران را فرصت مناسبی برای تعامل با مردم و ناشران ایرانی و نکته برجسته ای در کارنامه حرفه ای این نهاد آلمانی عنوان کرد.


به گزارش خبرنگار ایرنا، نمایندگی نمایشگاه کتاب فرانفکورت آلمان با بیش از 250عنوان کتاب جدید برای چهاردهمین بار در تهران حضور یافته است.
ˈکلودیا دوبریˈ، هماهنگ کننده فعالیت های این نمایشگاه در تهران در گفت و گو با خبرنگار ما افزود: نزدیک به 250 عنوان کتاب جدید در حوزه های گوناگون مانند هنر، معماری، ادبیات، گردشگری، ادبیات کودک و نوجوان و یادگیری زبان آلمانی و انگلیسی در غرفه فرانکفورت به نمایش گذاشته ایم که عمدتا به زبان آلمانی است.
این فعال فرهنگی که از سال 85 تاکنون به نمایندگی از نمایشگاه کتاب فرانفکورت در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران حضور داشته است، از اینکه امسال سالن ناشران خارجی از ناشران ایرانی مجزا نیست، ابراز خوشحالی کرد و گفت:
سال قبل غرفه ناشران خارجی از ناشران ایرانی جدا بود و امسال از اینکه دوباره کنار همکاران ایرانی در این سالن هستم، خیلی خوشحالم. بودن کنار ایرانی ها خیلی خوشایند است و ما می خواهیم با ایرانی ها ارتباط داشته باشیم نه اینکه از آنها جدا شویم.
دوبری درباره علت حضور نمایشگاه کتاب فرانکفورت در تهران گفت: ما مشتاق برقراری ارتباط و تعامل با مردم ایران و ناشران ایرانی هستیم. حضور در این نمایشگاه نکته برجسته ای در کارنامه حرفه ای ماست. تعاملات فرهنگی عرصه مساعدی برای توسعه روابط کشورها است.
نمایشگاه کتاب فرانکفورت از لحاظ تعداد ناشران و بازدیدکنندگان بزرگترین نمایشگاه کتاب دنیا محسوب می شود. این نمایشگاه 5 روزه اواسط اکتبر هر سال در آلمان برگزار می شود. 3 روز اول آن به بازدیدکنندگان تجاری (متخصصان صنعت چاپ و نشر) اختصاص دارد و 2 روز آخر آن به روی بازدیدکنندگان عام گشوده می شود. همه ساله نویسندگان، نمایندگان عرصه نشر و شرکت های چندرسانه ای از سراسر جهان به منظور مذاکره و تعامل جهت دست یافتن به حقوق نشر و مجوز انتشار بین المللی آثارشان، عرضه و تبلیغ آثار و یافتن بازارهای جهانی، آشنایی با ناشران و عقد قراردادهای تازه در نمایشگاه کتاب فرانکفورت حضور می یابند.
مترجمام**9330 **1010
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




10/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن