تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):مردم به انجام روزه امر شده اند تا درد گرسنگى و تشنگى را بفهمند و به واسطه آن فقر و بيچا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820796206




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بازدید استاندار آستاراخان از بندرامیرآباد/ 60 درصد تبادلات امیرآباد با آستاراخان است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شمال > مازندران
بازدید استاندار آستاراخان از بندرامیرآباد/ 60 درصد تبادلات امیرآباد با آستاراخان است
بهشهر - خبرگزاری مهر: استاندار آستاراخان به همراه هیات تجاری روسی از فعاليت هاي مختلف تجاري و صنعتي بندر امیرآباد بهشهر بازديد كرد.



به گزارش خبرنگار مهر، مدير بندرامير آباد بهشهر عصر چهارشنبه در اين بازديد ها ضمن ارائه گزارش عملكرد بندراميرآباد بهشهر فرصتهاي مختلف صنعتي و اشتغال  بندر را براي اين گروه تشريح كرد.

علي نعيمي در اين بازديد گفت: خوشبختانه تبادلات خوبي با روسيه داريم و بیش از 60 درصد تبادلات بندر امیرآباد با بندر آستراخان روسيه است.

وي همچنين با اشاره به قرار داد خواهر خواندگی دو بندر امیرآباد و اولیا به عنوان یکی از مهمترین بنادر آستاراخان روسيه گفت: خوشبختانه تبادل كالا و ارائه همايش هاي مختلف در اين دو بندر با برنامه ريزي خاص و مناسبي در حال انجام است كه نيازمند گسترش اين ارتباطات هستيم.

نعيمي با بيان اينكه بندر امیرآباد  داراي پتانسل های  فراوان سرمایه گذاری  است خاطر نشان كرد: اين بندر به دليل دارا بودن سرمايه گذاران داخلي و خارجي و ارتباط با طرف های خارجی سرمایه گذار در بنادر امیرآباد ، امنیت اقتصادی و تجهیزات به روز و رعایت استانداردهای ایمنی و زیست محیطی این منطقه را در حد بسیار بالایی است.

وي گفت: شرایط خوبی میان دو کشور و بنادر قرار دارد كه باید گام های موثرتری در راستاي تبادل كالا و همچنين برگزاري همايش هاي مختلف و تبادل اطلاعات و گسترش تبادل تکنولوژی و دانش فنی و مهندسی و همکاری های آموزشی، برداشته شود.

نعيمي همچنين برنامه ریزی در جهت اجرای مانورهای مشترک دریایی همچون مهارآلودگی دریا و تجسس نجات بصورت سالانه، استقرار نماینده شرکت رده بندی روسیه در بندر امیرآباد، هماهنگی بین کشورهای حاشیه دریای خزر در جهت ارائه معافیت های مقرراتی برای کشتی هایی که صرفا در دریای خزر فعالیت می کنند، نامگذاری خیابانی به نام بندرامیرآبادبهشهر در آستاراخان و بالعکس را  از جمله طرح های پیشنهادی براي ارتباط بيشتر عنوان كرد.

مدير بندراميرآباد بهشهر همچنين با تاكيد بر برگزاري مسابقات ورزش هاي ساحلي و دريايي بين دو بندر اميرآباد و آستراخان گفت: خوشبختانه هر دو كشور از ظرفيتهاي ورزشي بالايي برخورداريم كه مسابقات قايقراني، فوتبال ساحلي، واليبال ساحلي، شنا و... از جمله ورزشهاي پيشنهادي است.

نعيمي ادامه داد: در حال حاضر 10 اسكله فعال در بندراميرآباد بهشهر در حال بارگيري است كه تا فاز نهايي بايد به 34 اسكله برسد ضمن اينكه بندراميرآباد بهشهر تنها بندر شمالي به اسكله رو رو ريلي است كه در سال جديد به بهره برداري مي رسد.

به گزارش مهر، بندراميرآباد با دارا بودن زون مناطق نفتي، صنعتي، خدماتي و عملياتي از 10 سال گذشته احداث شده و بعنوان بندر پايلوت كريدور شمال به جنوب كشور است كه داراي 1060 هكتار اراضي و همين مقدار اراضي نيز در دست اقدام است كه وسعت بندراميرآباد بهشهر در آينده به 2120 هكتار مي رسد.

گفتنی است این دیدار با انجام مذاکرات اولیه و بازدید میدانی از اراضی پشتیبانی و تجهیزات تخلیه و بارگیری و پروژه های سرمایه گذاری بندر امیرآباد همراه بود كه بر ايجاد طرح هاي ويژه دريايي و بندري و همكاري بيشتر بندر آستراخان با بندراميرآباد بهشهرتاكيد شد.

هيئت تجاري استراخان روسيه با حضور استاندارآستراخان روسیه دررأس هیاتی بلند پایه و در راستای سفر  اخیر خود برای همکاری های استان های  آستاراخان و مازندران در تبادلات صنعتی و تجاری وارد بندر امیرآباد شد كه اين هيئات را معاون برنامه ريزي استاندار مازندران، مدير كل راه و شهرسازي مازندران، مدير كل پايانه هاي مازندران و مسئولان استاني همراهي كرده و از پیشرفت های صورت گرفته در این منطقه عظیم تجاری بازديد کردند.
 


۱۳۹۳/۲/۱۰ - ۲۰:۰۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن