تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 27 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ مرد و زن مؤمنى نيست كه دست محبت بر سر يتيمى بگذارد، مگر اين كه خداوند به اندازه ه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816237111




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ساختمان دهیاری اربه کله رامسر کلنگ زنی شد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شمال > مازندران
ساختمان دهیاری اربه کله رامسر کلنگ زنی شد
رامسر - خبرگزاری مهر: یک طرح عمرانی روستایی در روستای اربه کله شهرستان رامسر با حضور مسئولان شهرستان کلنگ زنی شد.



به گزارش خبرنگار مهر، ایوب محمد پور رئیس شورای اسلامی روستای اربه کله رامسر عصر چهارشنبه در آیین افتتاح ساختمان دهیاری این روستا و کلنگ زنی مسجد صاحب الزمان ضمن خیرمقدم و تبریک به مناسبت سالروز تاسیس شوراها طی سخنانی  گفت : شورای اسلامی اربه کله با کمک دهیار این روستا سعی دارد تا مصوباتی را به تصویب برساند که در پیشرفت و توسعه روستا تاثیر گذار باشد.

وی افزود : خواسته ی مهم  اعضای شورای اسلامی و دهیار این روستا از مسئولین ، ادامه عملیات گازرسانی است که 50 درصد آن انجام شده ولی نیمی دیگر از آن بدلیل برخی مشکلات اداری نا تمام مانده است.

محمد پور اضافه کرد : توجه به جلوگیری از تهیدی قطعی آب در ایام گرم سال و پیچ بری در محور اربه کله جهت جلوگیری از تصادفات از دیگر خواسته های شورای اسلامی  این روستا از مدیران مرتبط است.

وی همچنین خواستار  تعریض جاده فرعی ازارک و وصل شدن آن به رودخانه ازارک  شد زیرا  این جاده پتانسیل بسیار قوی در جذب گردشگر دارد و همچنین وجود یک پارک جنگلی  در این روستا  را از دیگر نیازهای  آن برشمرد و اظهار د اشت : امید واریم با مساعدت منابع طبیعی این پارک احداث شود.

در ادامه حبیب اکرا موسی پور دهیار روستای اربه کله نیز ضمن خیر مقدم به حضار گفت : روستاهای رامسر با همکاری و پیگیری شوراهای اسلامی و دهیارها می توانند به وضعیت مطلوبی برسند.

وی افزود :  دهیاری و شورای اسلامی اربه کله رامسر در شروع کار دفتر نداشت و مردم برای رسیدگی به امورشان به خانه های اعضای شورا مراجعه می کردند که پس از مدتی توانستیم محلی را برای دفتر شورااجاره کنیم.

اکرا موسی پور اضافه کرد : در گام نخست با عقد قرار داد با بخش خصوصی اقدام به جمع آوری زباله از سطح روستا کردیم و تا به امروز  نیز توسط شرکت تعاونی دهیاران جمع آوری و دفن می شود.

دهیار اربه کله با اشاره به برخی اقدامات انجام شده توسط این دهیاری ، تصریح کرد : کانال کشی و زهکشی معابر ، انجام اقدامات فرهنگی نظیر برگزاری جشنهای مناسبتی ، یادواره های شهدا ، مسابقات بومی و محلی ، همایشهای پیاده روی خانوادگی  از جمله کارهای  انجام شده توسط دهیاری و شورای اسلامی روستای زیبای اربه کله است.

وی گفت : پیگیری عملیات گازرسانی به این روستا که با 50 درصد پیشرفت فیزیکی ، بدلیل برخی مشکلات اداری متوقف شده است ، آسفالت  تمام کوچه های  روستا با اعتبار  2 میلیارد و 200 میلیون ریال بر اساس مصوبه شورا و با برگزاری مناقصه  نیز کارهایی است که توسط دهیاری و شورای اسلامی  اربه کله انجام شده است.

این مقام  مسئول ادامه داد : احداث سایه بان برای ایستگاههای ماشین های خطی و اجاره آن برای انجام  کارهای تبلیغاتی ، پیگیری و اجرای طرح هادی روستا که با مشکلات زیادی روبرو بود و به همین منظور با کمک مشاور طرح توانستیم الحاقیه طرح هادی را انجام دهیم و جا دارد در این جا از زحمات  مهندس غنمی رییس بنیاد مسکن به پاس همکاری وی قدر دانی کنم و همچنین تحویل طرح تفضیلی  روستا جهت کاهش حریم به اداره کل راه و شهرسازی از  جمله  دیگر اقدامات انجام شده توسط شورای اسلامی و دهیاری اربه کله است .

این مقام مسئول ادامه داد : پس از تصدی بخشداری  رامسر توسط ابراهیم شیرود عشوریان  صدور پروانه های ساختمانی و تغییر کار بری ها به دهیاری ها واگذار شد که این امر  با عث افزایش در آمد  روستاها شده و در آمد حاصله  صرف عمران و آبادانی روستا شد.

اکرا موسی پور همچنین از پیگیری زمین ورزشی برای روستا سخن گفت و افزود : جا دارد از مهندس مولایی رییس منابع طبیعی و ابراهیم شیرود عشوریان بخشدار  مرکزی به جهت مساعدت و حمایت در واگذاری زمین ورزشی قدر دانی می کنم.

وی در خصوص ساختمان دهیاری  جدید اربه کله گفت : این ساختمان با 70 متر مربع مساحت  و با  اعتبار 60  میلیون تومان به بهره برداری رسید و حدود  30  میلیون تومان  نیز برای حیاط سازی و تاسیسات  آن هزینه کردیم که طی مدت یکسال توسط شرکت تعاونی دهیاران بر اساس مصوبه شورا ساخته شد.
 


۱۳۹۳/۲/۱۰ - ۱۸:۴۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 68]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن