تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):عاجزترین مردم کسی است که نتواند دعا کند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815261814




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

محروميت مادام‌العمر بخاطر اظهارات نژادپرستانه


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: محروميت مادام‌العمر بخاطر اظهارات نژادپرستانه
مالک تيم بسکتبال لس آنجلس کليپرز به خاطر صحبت‌هاي نژادپرستانه تا پايان عمر از تمام فعاليت‌هاي رسمي در حوزه بسکتبال آمريکا محروم شد.

اتحاديه بسکتبال آمريکا، مالک تيم لس آنجلس کليپرز را تا آخر عمر از فعاليت در بسکتبال آمريکا محروم و او را 2.5 ميليون دلار جريمه کرد. NBA همچنين به زودي فشار براي فروش تيم کليپرز را بر روي دانلد استرلينگ، مالک 80 ساله اين تيم آغاز خواهد کرد. البته 75 درصد از مالکان NBA بايد رأي به فروش کليپرز بدهند تا استرلينگ مجبور شود تيمش را بفروشد. اين سنگين‌ترين جريمه‌اي است که NBA مي‌توانسته عليه يک نفر وضع کند.

به نقل از تسنيم، اتهام استرلينگ که با جريمه سنگين NBA مواجه شده اين است که به يکي از نزديکانش، حرف‌هاي نژادپرستانه زده و اين حرف‌ها ضبط و صحت آنها به تأييد مقامات مسئول رسيده است. استرلينگ طبق حکم صادر شده، حق شرکت و حضور در هيچ فعاليت بسکتبالي و حتي اجازه داخل شدن به سالن بسکتبال و ديدن بازي‌ها را هم ندارد.

آدام سيلور، رئيس NBA در اين باره مي‌گويد: اظهار نظر و صحبت‌هاي نفرت‌انگيز ضبط شده، متعلق به دانلند استرلينگ است. از شنيدن حرف‌هاي او به شدت ناراحت شدم و متاسفم. من اميدوارم مالکان NBA هم با ما همکاري کنند تا کليپرز را از استرلينگ بگيريم.

در اين حال، اروين مجيک جانسون، بازيکن سابق تيم لس آنجلس ليکرز با حمايت دوستان ثروتمندش، پيشنهادي يک ميليارد دلاري براي خريد کليپرز ارائه کرده است.

از طرف ديگر،‌ مالکان NBA هم اعلام کرده‌اند که با گرفتن کليپرز از استرلينگ موافق هستند.



googlereader

googleplus

stumbleupon

digg

cloob

twitter

facebook

چهارشنبه 1393/02/10 14:30





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن