تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 3 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):گريه مؤمن از (درون) دل اوست و گريه منافق از (ظاهر و) سرش.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

بلیط اتوبوس پایانه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818055809




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جشن، سکه و سی دی روحانی


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

جشن، سکه و سی دی روحانی تهران - ایرنا - این روزها می گذرد، اما در پرونده اعمال، حافظه ملت و در خاطره تاریخ می ماند، حرف هایی که برخی افراد می گویند، خداوند عادل است و داوری مردم هم 2سال دیگر است. تاریخ هم برگ های فردایش را همین امروز می نویسد...


«غلامرضا بنی اسدی» در یادداشتی با عنوان « جشن ، سکه و سی دی روحانی » که در پایگاه انتخاب منتشر شد آمده است: گزینه «هدف وسیله را توجیه می کند»، در هر مرام و مسلکی اگر قبول افتد، در رسم مسلمانی و مرام جوانمردی «مردود» است.
مطمئن باشید، مردود! هیچ توجیه و بهانه ای هم از زشتی این انگاره نمی کاهد، پس آقایان، خانم ها!
پس ارباب سیاست و تریبون داران پرصدا مراقب باشید که اختلافات سیاسی را رنگ زشت قهر و کینه نزنید، به این هم اگر - خدای نکرده - گرفتار شدید و نتوانستید دل، سبک کنید، لااقل انصاف را در مباحث سیاسی و حتی مجادلات سیاسی، قربانی نکنید.
اگر دنبال آسایش دو سرا هم هستید، بشنوید که می گویند آسایش دو گیتی، تفسیر این دو حرف است
با دوستان مروت، با دشمنان مدارا...
اما به یاد داشته باشید که شهید والا مقام آیت ا... مطهری ذیل همین بیت هم می فرمود مرام مسلمانی این است با دوستان مروت و با دشمنان هم مروت!
یعنی همیشه و با همگان حتی دشمنان مروت، و همین مروت ورزی است که عیار افراد را آشکار می کند، چنانکه اصول گرایانی همچون دکتر علی لاریجانی، دکتر غلامعلی حداد عادل و مهندس محمدرضا باهنر و ... را در جایگاه قابل احترام می نشاند که وقتی برخی افراد ناپرهیزانه علیه رئیس جمهور شمشیر از رو می بندند و از «کاه» در جلسه جشن روز زن سعدآباد «کوه» می سازند تا از آن بالا بروند و چون «دستمال قدرت» را روحانی از آنان ستانده است قیصریه باور و اعتماد و آرامش مردم را به آتش بکشند، اینان «مروت» می ورزند و جوانمردانه به سخن می آیند که آنچه برخی ها درباره این جشن می گویند «درست نیست» این خبر در صفحه 16 روزنامه خراسان هفتم اردیبهشت ماه جاری چاپ شده است که مهندس محمدرضا باهنر دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین که شب گذشته در نشست ماهانه این تشکل سخن می گفت، با اشاره به حواشی در جشن روز مادر مجموعه سعدآباد، به بیان موضع خود پرداخت و گفت: 2 شایعه در مورد این جشن خلاف بود، از جمله اعطای سکه به همه مدعوین چرا که طبق اطلاع ما جمعا 5 سکه به 5 خانم که در امور خیریه و کارآفرینی فعالیت داشتند داده شد.
وی به شایعه دوم اشاره و تصریح کرد: گفته شد که آن جا نمایشگاه مد لباس یا تشریفات بیش از حد بوده که این هم نادرست بود و خانم های سفرای کشورهای اسلامی دعوت شده بودند که خانم الهی قمشه ای نیز آن جا سخنرانی داشت و از آن جایی که همسران سفرا، اهل تسنن بودند، سخنرانی درباره حضرت زهرا (س)برای آن ها کار ارزشمندی به شمار می رفت.
وی نقد اصلی را حضور یکی از عناصر فتنه در این گونه مجالس دانست و گفت به هر صورت تحویل گرفتن این افراد در چنین جلساتی کار غلطی بوده و نباید انجام می شد.
از نکات جالب توجه سخنرانی باهنر تذکرات حداد عادل میهمان ویژه این نشست بود که وی در 2مورد به باهنر تذکر داد و گفت: پذیرایی جشن روز زن ساده برگزار شده و خیلی پر زرق و برق نبوده است و آن خانم محکوم فتنه نیز در اجلاس صبح که با حضور رئیس جمهور در سالن سران برگزار شد حضور داشته ودر میهمانی شب نبوده است...
حالا این سخنان را بگذارید کنار گفته های آن هایی که از رقص دختران گفتند و از باران سکه و مدعی هم شدند فیلم مراسم را در اختیار دارند! آن وقت عیار هر فرد به دست می آید. مدعیان امروزین پرصدای مسلمانی و بیت المال که در دولت گذشته در برابر پرونده های چند هزار میلیاردی، یا سکوت می کردند و یا «ماله توجیه» به دست می گرفتند برای رفع و رجوع کار، حالا مدعی همه چیز شده اند و ... بگذریم.
اینان که چنین پرصدا می گویند باید در برابر شیوع صحبت های خود در فضای مجازی هم احساس مسئولیت کنندکه بی محاباتر از فضای رسانه ای، بذر تهمت می افشاند... بگذریم دکتر علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی هم در نقد فضای تخریب دولت حرف ها دارد، گفتنی که سایت انتخاب، خانه ملت و دیگر خبرگزاریها هم آن را نشر داده اند بخوانید؛ دعواهای سیاسی مشکلات کشور را حل نمی کند و این دعواها چیزی نیست جز متفرق کردن ذهن ها به سمت و سویی دیگر.
وی با انتقاد شدید از پخش سی دی «من روحانی هستم» گفت: مثلا برای متفرق کردن ذهن ها چند روز پیش سی دی «من روحانی هستم» منتشر شد که آقای روحانی را در آن به دست داشتن در ماجرای «مک فارلین» متهم کردند که این دروغی بزرگ است.
وی با توصیه به کسانی که این سی دی را ساخته و منتشر کردند، گفت: حداقل در این زمینه از بزرگانی که در جریان انقلاب بودند درباره این موضوع سوال می کردید تا آنها به شما نیز می گفتند که البته مستندی که شما تهیه کرده اید خلاف واقع است و به تاریخ هم دروغ می گویید.
رئیس قوه مقننه با تاکید دوباره بر این که سی دی «من روحانی هستم» دروغی بزرگ به تاریخ است، گفت: برخی ها فکر می کنند باتهیه این سی دی انتقام گرفته اند اما این کارها برای مردم نان و آب نمی شود.
لاریجانی با بیان این که من نمی گویم آرامش گورستانی باید در کشور حاکم باشد، ادامه داد: اما دروغ گفتن و سی دی درست کردن و متهم کردن افراد کاری ناصحیح است.
این چه کاری است که برای کسی که مسئولیت اجرایی کشور را برعهده دارد سی دی دروغ تهیه می کنید. نماینده مردم قم در مجلس با تاکید بر این که امروز در کشور احتیاج به همدلی داریم ادامه داد: برخی ها مشی مارکسیستی دارند و این مردانگی نیست که برای رسیدن به اهدافمان از هر حربه ای استفاده کنیم...
حرف آخر؛ این روزها می گذرد، اما در پرونده اعمال، حافظه ملت و در خاطره تاریخ می ماند، حرف هایی که برخی افراد می گویند، خداوند عادل است و داوری مردم هم 2سال دیگر است. تاریخ هم برگ های فردایش را همین امروز می نویسد...
اول**1104
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




10/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن