تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):همّت مؤمن در نماز و روزه و عبادت است و همّت منافق در خوردن و نوشيدن؛ مانند حيوانات. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813139383




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

1000 دانش آموز دختر شهرستان قدس مکلف شدند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > تهران
1000 دانش آموز دختر شهرستان قدس مکلف شدند
قدس - خبرگزاری مهر: پیش از ظهر امروز در مراسم باشکوهی جشن تکلیف هزار نفر از دانش آموزان دختر 9 ساله قدس در بارگاه مقدس امامزاده حضرتین این شهرستان برگزار شد.



به گزارش خبرنگار مهر، صبح امروز مراسم جشن تکلیف هزار نفر از دانش آموزان دختر پایه سوم ابتدایی 22 مدرسه دولتی و غیرانتفاعی قدس با حضور مسئولان شهرستانی و حجت الاسلام راستگو در بارگاه مقدس امامزاده حضرتین این شهرستان برگزار شد.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان قدس در این مراسم با تبریک این روز به دانش آموزان اظهار داشت: جشن تکلیف و عبادت، جشن پیوند و عهد با خداوند است که در دین مقدس اسلام دختران مسلمان از سن 9 سالگی مکلف شده و باید به انجام عبادات در برابر خداوند متعال بپردازند.

عزیز کاظمی افزود: قرآن کریم به عنوان راهنمای بشریت نازل شده و عمل به دستورات این کتاب آسمانی برای همه ما به عنوان یک مسلمان واجب است. وی گفت: برخی امروز تنها به خواندن قرآن اکتفا می‌کنند، اما از عمل به دستورات آن دور هستند، در آیات قرآن به رعایت حجاب اسلامی برای زن تأکید شده و حجاب به عنوان ارزند‌ه‌ترین گوهر وجودی بانوان است که رعایت آن وی را از آسیب‌ها و مشکلات در امان می‌دارد.

این مسئول عنوان کرد: جشن عبادت، جشن آغاز مرحله ای است که دانش آموزان فرصت پیدا می کنند تا با خدا پیوند و ارتباط برقرار کنند، هدف از برگزاری این آیین، تکریم شخصیت اجتماعی و فردی دانش آموزان و فراگیر شدن مراسم دینی در خانواده هاست.

در ادامه مراسم حجت‌الاسلام محمدحسن راستگو، رئیس مرکز تربیت مربی کودک و نوجوان دفتر تبلیغات اسلامی حورزه علمیه قم با اجرای برنامه های شاد و با زبان کودکانه مقوله های مهمی همچون تکلیف، تقلید، محرم و نامحرم را به کودکان آموزش داد.

وی گفت: دختران با حجاب گنجینه‌های با ارزشی هستند که خود را از نگاه‌های حرام به دور نگه داشته‌اند، امروز دشمن دام‌های گسترده‌ای را از طریق ماهواره‌ها، فیلم‌ها و رسانه‌های مختلف برای کشور ما گسترانده و در این میان جوانان را نشانه گرفتند که تنها با ایمان به خدا و رعایت حجاب می‌توان از دام‌های شیطانی دشمن رهایی یافت.






۱۳۹۳/۲/۱۰ - ۱۳:۵۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن