تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زِنا، شش پيامد دارد: سه در دنيا و سه در آخرت. سه پيامد دنيايى‏اش اين است كه: ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820794515




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فعاليت دو هزار و 523 شوراي اسلامي روستايي در استان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ (۱۲:۲۷ب.ظ)
مديرکل دفتر امور روستايي و شوراهاي استانداري خراسان رضوي خبر داد؛ فعاليت دو هزار و 523 شوراي اسلامي روستايي در استان مديرکل دفتر امور روستايي و شوراهاي استانداري خراسان رضوي از وفعاليت دو هزار و 523 شوراي اسلامي روستايي در استان خبر داد .
به گزارش خبرگزاري موج از روابط عمومي استانداري خراسان رضوي، اسماعيل نور محمدي با بيان اين که شوراهاي اسلامي روستاهاي استان مجموعا هشت هزار و 67 عضو دارند، گفت: خراسان رضوي به لحاظ تعداد روستاهاي داراي شوراي اسلامي در کشور رتبه ي نخست را دارد.
وي نقش شوراهاي اسلامي را به سبب برخورداري از جايگاه مردمي در اداره ي امور و مديريت مسايل روستاها، با اهميت ارزيابي کرد و ادامه داد: اعضاي شورا مدافع حقوق روستاييان بوده و به عنوان پل ارتباطي ميان آنان و دستگاه هاي اجرايي مي باشند.
مدير کل دفتر امور روستايي و شوراهاي استانداري خراسان رضوي بر لزوم بهره گيري از نظرات مشورتي در شوراهاي اسلامي روستاها تاکيد وخاطر نشان کرد: در همين راستا ايجاد شوراهاي اسلامي فرا دستي از قبيل شوراي بخش و شهرستان امکان تعامل بيشتر بين تصميم گيرندگان را فراهم مي کند.
نورمحمدي يکي از وظايف مهم شوراهاي اسلامي در روستاها را نظارت بر فعاليت دهياران دانست و اظهار داشت: اعضاي شورا با تسلط کامل بر قوانين و آشنايي به وظايف محوله، امکان تحقق اين توسعه ي بيش از پيش روستاها را فراهم مي کنند.
وي در پايان ضمن تبريک نهم ارديبهشت ماه روز شوراهاي اسلامي، ابراز اميدواري کرد: با تعامل بيشتر اعضاي شورا با مردم، مشکلات روستاييان بيش از گذشته شناسايي و مرتفع شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن